21 Ekim 2011 Cuma

Olmadı

Daha fazla susamadım... Olmadı... Halen yastayım değişen bir şey yok, hatta konuşmaya başlamamın sebebi artık yasta olmayanlar... 

Yine unuttuk, her zaman unuturuz, her zaman da unutacağız. Ne yazık ki bunun farkındayım, hayatı anlamaya çalışıp olduğu gibi kabul etmeyi tercih etsem de bu konuda unutmayı kabul etmek istemiyorum... 

"Hayat devam ediyor." demek istemiyorum çünkü orada 24 (ya da 26 ya da 86) tane canın hayatı devam etmiyor. Ne olur sanki tepkimizi 24 saatten daha fazla sürdürebilsek? Ne olur sanki sosyal medya propagandalığına  sığınıp destek için çıkıp yürüyüş yapmak yerine akşam evimizde dizi izlemesek? Yürüyüş yapınca o canlar dirilmiyor ya da bu terör bitmiyor tabi ki... Keşke öyle olsa... Ama birlik olmak fena mı? Beraber duygularını ortaya koymak fena mı? 

Dünden beri unutuyoruz diyordum, bu sabah unuttuk dedim. Evet unuttuk. 24 tane canımız gitti ve biz unuttuk bu kadar çabuk... 

Biz ki onlara değer verdiğimizi söylerken unutuyorsak o vicdansızlar haksız mı olur? Biz ki sosyal medyada çığırıp dururken yerimizden kalkıp gövde gösterisi yapmazken o ahlaksızlar gövde gösterileri ile karşılanınca haksız mı olur? 

Elinizi vicdanınıza koyun ve düşünün... Kahvehanelerde oturanların yıllardır oturdukları yerden memleketi kurtarmalarıyla dalga geçerken, biz bilgisayar başında konuşurken onlardan farksız mıyız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...