27 Kasım 2011 Pazar

2012 Gelmeden

2011 benim için öyle hızlı geçti ki hayatımı değiştirdiğim bu yılı ileride nasıl hatırlayacağım çok merak ediyorum. Mutluluk ve heyecan hissediyorum şu anda bakalım yıllar sonra neler dolacak kalbime "2011" dendiği zaman...

Geleceği merak etmeyi bir kenara bırakırsak bu güne dönersek karşımıza kocaman bir yapılacaklar listesi çıkıyor. Listeyi buradan paylaşmayacağım çünkü şu anda benim için önemli olan o listenin maddelerinden çok o maddeleri tek tek listeden silebiliyor olmak. Kendime dair eleştireceğim bir şey varsa aklıma ilk gelen bu erteleme huyum. Nasıl pis bir huy, nasıl kötü bir alışkanlık. Kurtulmak için üzerine çok oynuyorum ama halen istediğim kıvama gelemedim. Bakalım kısmet inşallah bir gün yapacaklarımı ertelemeden ilk dakikadan harekete geçeceğim.

Listeden maddeleri silmeye başladım bu arada. Bir madde gitti, ikinci bir madde için ilk adımlar atıldı önümüzdeki hafta sonu silinmiş olacaklar, sonrasında ise iki tanecik şey kalıyor. Onları da hallettim mi, bir hafif gireceğim 2012'ye, bir rahatlayacağım. O halimi düşündükçe motive oluyorum.

Bu sene daha süslemelere başlamadığımız için 2009 yılbaşı hazırlıklarından bir kesit gelsin... Böyle gülümseyen balonlar sarsın her yanınızı, balonlar patladıkça mutlulukla dolsun içiniz...


1 yorum:

  1. ben de 5 madde buzdolabının üzerine asardım hep evlendiğimizden beri sonra dikkat ettim her yıl aynı seylerı istiyorum bir ikisi değişiyor gerisi aynı.bu yıl gene aynı oldugunu bıle bıle yazacagım gene o kagıtları saklamakda zevklı oluyor:)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...