cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI 50 kuruş-! ♥ Fesleğen ♥ !

15 Kasım 2011 Salı

50 kuruş

Akşam eve dönerken otobüste önümde üç kız vardı. Belli ki okuldan dönüyorlardı. Bıcır bıcır konuşuyor, sürekli gülüyorlardı... Sonra bir tanesi babasının söylediği marka suyun 50 kuruş daha fazla olduğu için babasına "sen bizi sudan batıracak mısın?" dediğini anlattı arkadaşlarına. O hesabı yapılan 50 kurusun ne kadar değerli olduğunu hatırladım, o 50 kurusun ne kadar anlamlı olduğunu hatırladım... O 50 kuruş çok şey anlattı bir anda bana... Ne güzeldir o kuruşların hesabını yapmak, ailenin yolladığı parayla geçinmeyi öğrenmek, ne güzeldir hayatın gerçekleriyle arkadaşlarınla beraber tanışmak... Özlemle izledim onları, kollarından tutup demek istedim ki "beraber olduğunuz her günün kıymetini bilin, bu günler bitmeden keyfini sürün, ileride kendi paranızı kazandığınızda bile öyle özleyeceksiniz ki bu kuruş hesaplarını yaptığınız günleri, uyumayın sadece yaşayın..." Demedim... Bölmedim o güzel hallerini, sadece diledim ki benim özlediğim zamanlardan güzel olsun onların zamanları...

1 yorum:

  1. Dimi ya..Derlerdi de inanmazdık ama insan nasıl daözlem çekiyor o günlerine?Nasıl burnunda tütüyor o yıllar.?

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...