cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Cumartesi planı-! ♥ Fesleğen ♥ !

19 Kasım 2011 Cumartesi

Cumartesi planı

Bu gün için heyecan verici planlarım var...

Önce yataktan çıkmayı becericem, sonra başımın ağrısına çözüm bulma ümidi içindeyim. Bir sonraki adım olarak evi temizlemeyi uygun görüyorum. Sonrasında da ortalığa bir çeki düzen verdim mi geriye sadece bütün hafta hayalini kurduğum poğaçaları yapmayı denemek kalıyor...

En keyiflisi en sonda poğaçalarıma ulaşmak için ilk adımımı atıyorum ve evli, çalışan ama evini ihmal etmemek için çırpınan gelin moduna geçiyorum...

Göksu'cuğumun yaptığı ve koridorumuzda bize neşe veren sürprizden enerji alarak cumartesimi yaşamaya başlıyorum...

Hepinize iyi haftasonları!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...