cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Neden-Fesleğen

30 Kasım 2011 Çarşamba

Neden

Nedensiz işler yapasım var. Yaptığım şeyin bir dayanağı, bir nedeni, sebebi olmasın. Nasıl olurdu? 

Denediniz mi siz daha önce böyle nedensiz bir şeyler yapmayı? Ben denemedim sanırım. Yaptığınız şeyin sonucunda "neden?" diye sorulunca "canım istedi ondan/bilmem" gibi cevaplar sayılmıyor. "bir anda içimden geldi/bir sebebi yok" gibi cevaplar kabulüm. 

Nedensiz ne yapsam acaba? Önceden düşününce nedensiz de olmaz değil mi? Bu sefer bu yazıya cevaben bir nedenim olur yaptığım için. 
Garip oldu... 

2 yorum:

  1. Selam burdada buluşmak ne güzel...

    Hepsi Serroser ın sayesınde:)

    Iyıkı bugun o yazısını yazmıs:)

    senı hemen takıbe aldım.

    Benımde bogum
    http://hayatmnmucizesi-duru.blogspot.com/

    Şu blogundaki Sevdıklerım
    ın arasına benı de katsan nasıl bedbaht olacagım:)

    sevgıler...

    YanıtlaSil
  2. ❤ Fotoğrafik Hatıralar; hoşgeldin!! Serrose sağolsun çok güzel bir iş çıkardı, sayesinde ne güzel tanışmalar oluyor...

    bütün listeyi detaylı inceleyememiştim, kendini fark ettirdiğin iyi olmuş ;)

    seni de alırım tabi ki sevdiklerime neden olmasın, daha önce özel istek yapan olmamıştı, olanı da geri çevirmek olmaz ;) ekliyorum hemen... her zaman beklerim...

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...