cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI 15 Aralık 2011-! ♥ Fesleğen ♥ !

15 Aralık 2011 Perşembe

15 Aralık 2011

Ben bu günü çok sevdim!
Bu günü 15 Aralık 2011'i! 


Neden sevdim, ne oldu da bu güne böyle bağlandım bilmiyorum ama üzümünü ye bağını sorma demişler. Ben de o yüzden soruşturmuyorum mutluluğumu...

Mutluyum ya gerisi boş... 

Hatta sabah beni alsın diye bekleyen otobüse binince, beklediği için şoföre teşekkür edeyim derken ağzımdan kocaman bir "Günaydın!" çıktı. Ama ne günaydın sanırsın az önce içime bir kelebek kaçtı da onun mutluluğunu otobüsle paylaşmak istiyormuş gibi. Tabi çok sevgili hayatından bezmiş otobüs şoförümüz yüzüme baktı ve vitesi attırarak aracı kaldırdı. Ben de yüzümdeki gülümsemeyi biraz daha makul bir seviyeye getirerek otobüstekilere döndüm ve arkalara doğru ilerledim. 



Ben mutluyum ya bu gün, siz de mutlu olun.

Gülümseyin bu gün, 
neden olduğunu boşverin sadece dudak kıvrımlarınız kulaklarınıza doğru yaklaşsın yeter... 

3 yorum:

  1. yazının sonunda o dudak kenarlarım yaklaştı kulaklarıma biraz, teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  2. pinosh; aman ne güzel, çok sevindim ;)

    Moda(e)rator; aynen canım, içime kaçan kelebekler :D

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...