cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Beyoğlu Rapsodisi-! ♥ Fesleğen ♥ !

14 Aralık 2011 Çarşamba

Beyoğlu Rapsodisi

Her gün işe gidip gelirken yollarda kitap okuduğumdan daha önce de bahsetmiştim. Fakat uzun zamandır kitap alışverişi yapamadım ve elimdeki kitap stoğu tükenmeye başladı. Ben de bu fırsatı değerlendirip yıllardır kütüphanemde duran ama bir türlü okuyamadığım kitapları okumaya başladım.

Hafta sonu bir baktım sevgili Japon gülümüz Serrose instagramdan bu fotoğrafı paylaşmış;


Pazartesi sabahı oldu yola çıkmadan kitaplığın önüne dikildim bir baktım orada annemin kütüphanesinde olduğunu düşündüğüm tanıdık bir yüz var. Evet Beyoğlu Rapsodisi!


Kitap 2004 yılında alınmış o gün bu gündür o ev senin, bu kütüphane benim dolaşıyordu benimle. Sonunda hakettiği değeri kazandı ve tarafımdan okunmaya başlandı.

Serrose 33. baskıyı okuyor benim kitabım ise 11.baskı (fotoğrafta çıkmamış ama). Aralarında 22 baskı olmasına karşın iki kitap şu anda aynı zamandalar, eş zamanlı hayatların bir parçası oldular...

Bir de İnternete yasaklar getiriliyor, saçma yasaklarla iletişim özgürlüğümüz kısıtlanmaya çalışılıyor oysa ki İnternet olmasa böyle tatlı paylaşımlar olur muydu? Düşünün Japonya'da bir Türk yaşıyor ve okuduğu kitabı paylaşıyor. Türkiye'de yaşayan diğer Türk gidiyor yıllardır yüzüne bakmadığı kitabı okumaya başlıyor. Dünyanın iki ucundaki iki insan aynı anda aynı kitabı okuyor. Bu tabi ki her an olan bir durum ama bunun farkında olmanın tadı bir ayrı güzel.

Turkcell'in dediği gibi "hayat paylaşınca güzel!"

6 yorum:

  1. Beyoğlu Rapsodisi'ni ben 2006 yılında okudum. Sonunu Ankara'da metroda okumuştum. Heyecandan durak kaçırıp, uzunca bir süre metroda kalmıştım :)
    Guzel bir kitapti ve diğer A. Ümit kitaplarını okumamı sağlamıştı.
    Sen de seversin umarım..
    Not: internet güzeldir :p

    YanıtlaSil
  2. Ben bu kitabı okumadım ama su ara merakla takip ettigim kitap Dokuzlar Yasası..tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar guzel degil mi paylasmak/paylasabilmek.
    Seninle ayni kitabi okuyor olmak benim icin buyuk mutluluk.

    Bakalim neler olacak ha?
    Sevecek miyiz?

    basim sayilarina da bayildim.
    11-33 :)

    YanıtlaSil
  4. Bu benim ilk okuduğum Ahmet Ümit kitabı, bu kitapla ona hayranlığım başladı :) sürükleyici güzel bir kitap.

    YanıtlaSil
  5. n@zo; 162. sayfaya geldim ama hala atraksiyon olmadı ben de merakla o heyecanlı yerleri bekliyorum ;)

    timeout; merak ettim o kitabı, araştıracağım. teşekküler :)

    Serrose; bakalım neler olacak ben de merakla bekliyorum :) basım sayıları benim de çok hoşuma gitti, istesek böyle tutturamazdık sanki :)

    Hande; benim bu üçüncü Ahmet Ümit kitabım. Bir kaç senede bir okuyorum sanırım :))

    YanıtlaSil
  6. Okumadım ve sayenizde çok merak ettim:))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...