21 Aralık 2011 Çarşamba

Cefa=Deva

Dolanıyordum sayfalarım arasında, bir o yazımı okuyordum bir bu yazıma takılıyordum. Kendimi okuyordum, sayfa sayfa dökülüyordum. 


Bir sayfa çıktı önüme, başlığını hiç hatırlamıyorum. Ne zaman yazmışım farkında değilim. Okudum diğerleri gibi. Şaştım kaldım. Şu anda duymaya ihtiyacım olanları söylüyordum, uzun zaman önce söylemişim. Sanki bu gün açayım da okuyayım diye yazmışım o günden hazır etmişim. 


Bu daha önce de olmuştu. O zaman sevdiğim beni benim cümlelerimle alt etmişti. Şimdi de kendi kendimi kendi cümlelerimle alt ettim. 





Karşıma çıkan son yazıda da dediğim gibi her şey bende gizli.

Cefa da, deva da benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...