cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Çok kıskanıyorum-Fesleğen

1 Aralık 2011 Perşembe

Çok kıskanıyorum

Sabahları köprünün üzerinden her geçişimde kafamı kitabımdan kaldırıp o muhteşem manzarayı seyre daldığımı daha önce de söylemiştim sanırım. Hava açık ve güneşli ise içime ışık doğuyor, kapalı ve puslu ise enerji doğuyor, sisli ise kıskançlık doğuyor. Neden mi? Çünkü hava böyle kapalı, sisli olduğu vakitlerde boğazdan daha çok balık çıkıyor kanımca ve Kuruçeşme'nin önü minik balıkçı sandallarıyla doluyor. Aman onları nasıl kıskanıyorum ben. Sabah sabah dünyanın en güzel manzaralarının birine dahil oluyorlar, manzaraya bakmıyor, manzaranın kendisi oluyorlar. Güzel İstanbulumun orta yerinde minik sandallarında balık tutuyorlar. Bundan büyük mutluluk olur mu? Onları her gördüğümde o an yaşadıkları huzuru, mutluluğu, sakinliği ve dinginliği içimde hissediyorum. O an orada olsam, onlarla beraber ellerim balık koka koka keyif yapsam diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...