cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Like a Virgin-! ♥ Fesleğen ♥ !

23 Aralık 2011 Cuma

Like a Virgin

Sabah çıktım evden durağa yürüyorum. Karşıdan karşıya geçeceğim de bir gariplik var. Müzik sesi geliyor bir yerden. Bakınıyorum ilk başta göremiyorum sonra dikkatimi gri bir Toyota Yaris çekiyor. Aaaa arabadan eneri fışkırıyor. O sırada karşıya geçiyor yolun ortasında duruyorum. Evet oradaki gri arabanın içinde bir kadın açmış müziğin sesini sabah neşesizlerine inat kendi kendine eğleniyor. "Like a virgin" çalıyor, kadın söylüyor, oynuyor, tempo tutuyor. Ben gözlerim kadında durağıma doğru ilerlemeye devam ediyorum ama yakın bir yerlerden de duyuyorum şarkıyı. O kadının güzel enerjisi geçiyor bana "Like a virgin, touch for the very first time, like a virgin, when your heart beats next to mineee...." diye ufak hoplamalarla başlıyorum güne... 


Bu sabah Kozyatağı civarında enerjisiyle ışıldayan kadın teşekkür ederim... 

6 yorum:

  1. ne guzel bir karsilasma olmus senin icin ;) gune guzel baslamissin

    YanıtlaSil
  2. bende sabah işe gelir gelmez hemen radyomu açarım.Sabahları enerjik olmuşumdur hep yoksa kendime gelemem ..
    olay güzelmiş ama :D

    YanıtlaSil
  3. Şimdi düşündüm de biz de farkında olmadan birilerinin hayatlarına dokunuyoruzdur herhalde böyle. Sevgili Yarisli bayan gibi.
    O zaman hep beraber Like a virgin prararammm :))

    YanıtlaSil
  4. şu anda açtım ve ben de dinliyorumm :)
    senin toyota'lı hatun bizim ofise kadar ulaştı :))

    bak bak ayağımla tempo bile tutuyorum şu anda

    YanıtlaSil
  5. bak ben coştum gidiyorummm:

    http://www.youtube.com/watch?v=JbDbBal53ig&feature=related


    görmeyen varsa hemmmeenn izlesin :)

    YanıtlaSil
  6. Süper bir enerji olmuş:) Bu arada ben de blog dünyasına yeni katıldım bloğuma göz atmak isterseniz beklerim:) http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...