cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Sevdiklerim #1-Fesleğen

16 Aralık 2011 Cuma

Sevdiklerim #1

İki önceki postta da adı geçen Serrose, aktif bir blogger olarak sürekli yeni şeyler üretiyor, izleyicilerine hep güzellikler sunuyor. Onu okumanın en güzel yanlarından biri de bir sürü seriye sahip olması.(Almayacağım, instagram ile pazartesi, Japonya Sokakları, Japonya'da Tabelalar, Pazar Fotoğrafı, Tükettim, Yediğim içtiğim, Sevdim/seviyorum)Onun bu serilerini okumaya bayılıyor ve hep "ben de yapsam bir seri, ne tatlı oluyor" diye düşünüyordum. Yanlış anlaşılmasın o yaptı ben de yapayım diye değil, ben öyle seri halinde ilerlemesini sevdiğim için yapmak istedim. Yapmak istedim de bir türlü böyle sürüp giden konu yaratamamıştım. 


Bu gün de birden aklıma sevdiğim şeyleri yazmak geldi. Başladım sıralamaya. Yayınlayayım dedim önce, sonra hepsi bitsin yayınlarım dedim. Ama o anda şimşekler çaktı beynimde "seri yapsam ya ben bu konuyu" dedim. Böylelikle ilk serimi başlatmış bulunuyorum. Daha önce kendimi "-İ Halim" ile tanımlamıştım. Şimdi ise günlük hayatta sevdiklerim var. 
Karşınızda plndrkn'nin sevdikleri; 

  • Jazz dinlemek,
  • Kahve içmek, 
  • Kitap okumak, 
  • Yazı yazmak,
  • Sinemaya gitmek,
  • Yabancı dizi izlemek, 
  • Makarna, pizza, cheesecake, dondurma, et, tavuk, balık yemek, 
  • Sarımsaklı yiyecekler, 
  • Erimiş kaşarlı yiyecekler,
  • Şehir, 
  • Şehir ışıkları, 
  • İstanbul, 
  • Kız kulesi,
  • Dekorasyon, 
  • Deniz, 
  • Kum, 
  • Kar, 
  • Gök gürültüsü, 
  • Fırtına,  
  • İnternet
  • Teknoloji,
  • Blogum, 
  • İzleyicilerim.

Şimdilik karışık listem bu kadar bakalım seri ilerledikçe neler keşfedeceğim kendime dair... 

5 yorum:

  1. Bissürü ortak noktamız ne güsel:)

    YanıtlaSil
  2. Chilek; üstelik bu daha başlangıç, yazdıkça daha ne kadar çok olduğunu göreceksin :)

    YanıtlaSil
  3. Kahve içmek, (frappucino :) )
    Kitap okumak,
    Yazı yazmak,
    Sinemaya gitmek,
    Yabancı dizi izlemek,
    Makarna, pizza, dondurma, et, tavuk, balık yemek,
    Sarımsaklı yiyecekler,
    Erimiş kaşarlı yiyecekler,
    Şehir,
    Şehir ışıkları,
    İstanbul,
    Kız kulesi,
    Dekorasyon,
    Deniz,
    Kum,

    Gök gürültüsü ben cok korkarim :)

    İnternet
    Teknoloji,
    Blogum,
    İzleyicilerim

    Ortak yanlarimiz :)
    Beni cok mutlu ediyorsun soylediklerinle,gozumu dolduruyorsun he defasinda!
    kocaman sarilmak istiyorum sana :)
    serinin devamini 4 gozle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Serrose; canımsın ya dolmasın gözlerin kıyamam... Serinin devamında ortak yanlarımızın artması dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  5. erimiş kaşarlı yiyecekler :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...