cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Çekiliş varmış, hediyesi pek güzelmiş-! ♥ Fesleğen ♥ !

5 Ocak 2012 Perşembe

Çekiliş varmış, hediyesi pek güzelmiş

Bu aralar aklımdan ne geçirsem bir şekilde karşıma çıkıyor. Konuştuklarım, düşündüklerim hop bir bakıyorum karşımda. Dün de ablam (tanımayanlar varsa Paper Faces markasının sahibi Beril Öke Gülen) blogumda değişiklik yapma zamanımın geldiğini ve headerımı değiştirebileceğimi hatırlattı. Bu konuyu geçen hafta da söylemişti ama vakit bulup ilgilenememiştim.

Bu gün de bir baktım ki sevgili Browni çekiliş yapmaya karar vermiş. Üstelik hediyesi de kazanan üç kişiye header ve badge tasarımı yapmak. Tek şartı da izleyicisi olmanız (ki zaten öyleyim) ve bu çekilişi 20 Ocak'a kadar blogunuzda duyurmanız. Normalde çekilişlere hediyeyi istemiyorsam katılmıyorum gerçekten isteyen birilerinin hakkını yememek için (sanırsın her katıldığım çekiliş kazanıyorum).

Hazır aklımda olan karşıma çıkmış şimdi bu çekilişe ben katılmayayım da kim katılsın? 

Bu arada Facebook sayfamı açtım biliyorsunuz. 
Blogu Facebook'tan da takip etmek isteyenler olursa sayfanın sağ üst köşesinden beğenebilirler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...