cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Cocacola hediye sorunsalı-! ♥ Fesleğen ♥ !

3 Ocak 2012 Salı

Cocacola hediye sorunsalı

Dün eve geldiğimde kargo kağıdıyla karşılaştım. Geç olduğu için anca bu gün gidebildim. Her hangi bir kargo beklemediğim için şaşkınlıkla gittim paketimi almaya ve paketi açınca şaşkınlığım daha da arttı. Çünkü içinden cola'nın nostalji serisi çıktı. Üstelik neden gönderildiği kim tarafından gönderildiği de meçhul, cola'nın işi olduğunu düşünüyorum ama neden bana yolladıklarını bilemiyorum.

Bir de merak ediyorum bu aralar başka birileri daha var mı benim gibi hediyelenen. Merak edince buradan da sorayım dedim belki bir cevap bulurum :)

Edit: Az önce internet üzerinde yaptıgım ufak araştırmaya göre bir kaç kisiye daha aynı kargonun ulaştığını ve bu kargoların mc donald's veya yemeksepetinden gönderilmiş olabileceğini öğrendiklerini öğrendim :) Mantıklı geldi her ikisi adresime sahip, öyleyse eğer teşekkürler kendilerine :)

11 yorum:

  1. aslında çok hoş olmuş, bize de denk gelse ya :)

    YanıtlaSil
  2. ElFony; gerçekten de ilginç oldu :)

    charcoaloddity; ben de sevdim, sizlere de gelsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. kargodan ögrenebilirdiniz kimden geldigini yada pakette yazardı

    YanıtlaSil
  4. bana da Bumerang'ın işi gibi geldi :) süpermiş, bayılırım nostaljik şişelere :) senin de şişe koleksiyonun olduğu içlerine doğmuş olabilir :D

    YanıtlaSil
  5. youknow; üzerinde yazan gönderici de tanıdık değildi. zaten onun adı sayesinde internet cevap bulabildim ama keşke kutunun içine ufak bir not bıraksalarmış :)

    Beril öke güle; canım yok bumerang ev adresimi bilmiyor :) büyük ihtimal yemeksepeti'nin veya mc donald's'ın işi :)
    bu şişelerden vardı zaten şimdi çift oldular, bakalım neler olacak onlara :)

    YanıtlaSil
  6. bana da geldi 15 dakika kadar önce aynı kargo. çok şık bir hediye bence de :)

    YanıtlaSil
  7. aynı kargo bana da geldi. o değil de içiliyor mu bunlar? zehirlenmeyelim sonra. tüm bunlar amerikanın oyunu olabilir!!11bir!1 Oyuna gelmeyin millet asdafsd

    YanıtlaSil
  8. Bu yardımcı olabilir belki :)

    http://goo.gl/A0wYD

    YanıtlaSil
  9. İlginiz için tesekkurler :)) elbirligiyle cevabı öğrenmiş olduk :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba. almış olduğunuz ürün yemeksepeti.com da aldığınız seçilmiş coca cola menüsü sayesindedir. Şimdi bana da mail geldi. Mail aynen şöyle

    seçilmiş menü siparişi verdin, hediyene 1 adım daha yaklaştın.

    2 tane daha seçilmiş menü siparişi verirsen hediyen Coca-Cola'dan!

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...