cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI iPhone 4s-! ♥ Fesleğen ♥ !

4 Ocak 2012 Çarşamba

iPhone 4s

Daha önce Sevdiklerim #1 yazısında teknolojiyi de saymıştım. Sevdiğim şeyleri sayarken ilk listeden dahil olmuştu kendisi. Teknolojiyi severim, yenilikleri takip ederim, az çok bilirim. 

Sevdiklerim serisinin bir sonraki listesine adını yazdıran Apple'ın ise ayrı bir yeri vardır. Genelde popüler şeylere karşı mesafeli dururum ama Apple her türlü popülerliği hak ediyor. Çıkardığı ürünleri seviyorum ve kullandığım aylarımla çok mutluyum. iPod ve iPad kullanıcısı olmama rağmen, iPhone'a ise hep mesafeli durdum, biliyordum çünkü patır patır versiyonlarını yükselteceğini ama artık daha fazla bekleyemeyeceğim. Artık bir iPhone isteme zamanım geldi. Kasım ayından beri istiyorum kendisini. Şu anda alamayacağım için üzerine çok konuşmasam da içten içe istemekteyim. 


Evrene yolladığımız mesajların net olması gerektiği söyleniyordu öyle değil mi? Evet işte buyrun bundan net istek olur mu? Ben beyaz, 16 GB bir iPhone 4s istiyorum. 

Hani daha önce de kar istemiştim de ertesi gün yağmıştı ya, işte öyle olsun bu isteğim de inşallah... 

Haydi bakalım saldım dileğimi, özgürce uçsun bulsun bana gelmenin bir yolunu... 

7 yorum:

  1. aaa çok geç kalmışsın sen bu istekte. nasıl bu kadar dayanabildin bilmem. ben geçen yaza kadar dayanabildim. sonra bir anda ıphone aşık oldum ve kocam sağolsun ertesi gün elinde ı phone gelirverdi. o gün bugündür nasıl seviyorum onu bilemezsinnn :))

    hemen getirsin evren sana istediğiniii

    YanıtlaSil
  2. NzN; sorma canım senelerce yüzüne bakmadım şimdi aklım onda :)
    bakalım inşallah hemen getirecek evren isteğimi :)

    YanıtlaSil
  3. ben de bekliyorum bir iphone 4s. bütün çalışmalarımı tamamladım nerdeyse. umarım en kısa zamanda kavuşuruz oyucaklarımıza...

    YanıtlaSil
  4. sihirli kurdele; amin canım inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. gectigimiz ekim ipad istedigime karar verdim.Yoshi ye ipad istiyorum dedigimde 2012 mart gibi ipad3 cikacakmis
    bekleyecek misin 2 de kararli misin dedi?
    o gun bugundur bekliyorum Apple bir duyursa ne zaman cikaracagini :(

    YanıtlaSil
  6. beklediğimden çok daha hızlı oldu. artık benim de bir iphone 4s im var. 16gb beyaz. daha kutusundan yeni çıkardım. yurt dışından geldi. darısı başına şekerim...

    YanıtlaSil
  7. Sihirli kurdele; çok sevindim senin adına, güle güle kullan :) darısı başıma gerçekten :))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...