9 Ocak 2012 Pazartesi

Pazartesi demek polisiye demek

Siz sever misiniz suçluları bulmayı, ip uçlarını takip etmeyi? Amerika'nın pek sevdiği bu tarzdan ben de nasibimi aldım. Her türlü dedektiflik, suçlu, polis dizisini severek takip edebilirim. Monk'tan tutun CSI'lara, Arka Sokaklar'dan Kanit'a kadar ne varsa takipteyim. Bir de üstüne okuduğum kitaplarda da sardım mı polisiyeye tam oldum. Beyoğlu Rapsodisi'ni okuduğumu biliyordunuz şimdi de Aklından bir sayı tut ile katillerin peşindeyim. Katil kimmiş diye delilleri yorumlamayı, belli bir mantığa göre olayları sıralamayı nasıl seviyorum, ne eğleniyorum onlarla iz pesindeyken...

Pazartesileri bizim evde suç gecesi oluyor. Mesela bu yazıyı yazarken fonda Arka Sokaklar'da her zaman ki gibi koşturmaca var, bir de tabi bu gün Kanıt günü bakalım gece gece kimler şüpheli olacak, hangi katiller arkasında ne deliller bırakacak. Tek şikayetim şu Kanıt'ın saatiyle ilgili, buradan yetkililere seslenmek istiyorum; ben katilleri öğrenemiyorum! Çünkü uykum geliyor ve televizyon karşısında sızıp kalıyorum şu dizinin saatini usturuplu bir saate çekseniz ne mutlu olacağım...

Bu resim de Kanıt'ı izlerken katili öğreneyim derken uykusuz kalan ama bir yandan da sızmamak için kendini oyalayan blog sahibesinden gelsin sizin için...

4 yorum:

  1. Sanırım seyretmediğim yabancı polisiye dizi kalmadı :) çok seviyorum, kitaplardada tercihim öncelikle polisiye. Aklından Bir Sayı Tut'u çok beğenmiştim çok güzel bir kitap nasıl biliyor diye diye kitabı bir çırpıda okumuştum .))

    YanıtlaSil
  2. pazartesi bizim evde comedy max gecesi. hoş hemen her gece öyle ama pazartesi akşamları modern family oldugu için havalara uçuyorum benn :))
    cnbc-e deki person of interest i izlemiyor musun yoksaa????

    YanıtlaSil
  3. kanıtı bizde pek severek izliyoruz eşimle.. akşam ki bölüm gerçekten güzeldi..

    YanıtlaSil
  4. Hande; ben de şimdi bir çırpıda okuma çalışmalarıma hız verdim, sonlara yaklaştık da :)

    NzN; bende iki sene evvel sırf comedy max için digitürk almıştım :) sonra değiştirdim ama varken tek izlediğim kanaldı diyebilirim :) bir zamanlar çılgın gibi CNBC-e izlerdim son yıllarda pek ayrı kaldık onunla dur bir bakiyim o diziye.

    Sevgi; o bölüm farklıydı sanki diğerlerinden bana da güzel geldi :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...