31 Ocak 2012 Salı

Proje


Ne zamandır aklımda blog üzerinde bir proje uygulamak var. Bir türlü planlayamadım kendimi diye erteleyip duruyordum sonra baktım ki bu işin sonu yok. Karar verdim projeyi gerçekleştirmeye. Projeme göre şubat ayı boyunca her hafta farklı bir tarz blogu deneyimleyeceğim. Kişisel blog yazarı olarak moda, yemek, dekorasyon, makyaj ve oje blogu yazarlarının yerine koyacağım kendimi ve her hafta sonunda da o haftayı değerlendireceğim. Bahsettiğim blog tarzlarını hiç birinde iddalı değilim, kaldı ki iddam olsa o konular hakkında yazıyor olurdum ama yine de az çok neler yaşadıklarını anlamaya çalışacağım.

Yarın 1 Şubat ve yarından itibaren bir hafta boyunca bu blog bir yemek blogu olacak. Bakalım neler çıkacak ortaya?

3 yorum:

  1. eneeee, negzel fikirmiş ya bayıldım valla :) bi gün bu fikirden esinlenebilirim ben de heehee :)

    YanıtlaSil
  2. pinosh; esinlen tabi canım :) hepimizin deneyimi farklı olacağı için dene sen de ;)

    YanıtlaSil
  3. ahahah ben de yakında anne blogcu olursam şaşırmam valla :) zira hayat o taraflara gidiyor gibiii
    haydii hayırlısııı

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...