8 Ocak 2012 Pazar

Şerefinize

Yaşadığımız andan daha özel bir an yok. Özel günler için saklarız bazen, şarabı, elbiseyi elimize geçen her hangi bir şeyi...

Yıllar evvel saklamıştım ben parfümümü, o zamanlar küçüktüm hediye gelmişti koku. Çocuk parfümüydü, küçük yeşil kalp şeklindeydi şişesi, temiz pudra gibi bir kokusu vardı. Kutusunun icinde aynı kokudan ayıcıklı bir sabun da çıkmıştı. Ben öyle sevdim ki onları, kıyamadım ve kullanamadım, bir iki kere amca koktum o sevdiğim parfüm gibi... Sonra ne mı oldu? Ben büyüdüm ve parfüm küçük kaldı. Ziyan olmasın diye hediye ettim çok sevdiğim ama kullanamadığım kokuyu... Sabunu ise yıllarca banyoları süsledi ve sonunda kullanılmaya başlandı, alındıktan yıllar sonra...

Dersimi aldım artık "özel bir gün" için saklamıyorum sahip olduklarımı. Anladım ki en güzel gün yaşadığımız gün, en güzel an yaşadığımız an...

O zaman şerefinize!!!
En özel gününüz bu gün olsun!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...