cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Sevdiklerim #3-! ♥ Fesleğen ♥ !

6 Ocak 2012 Cuma

Sevdiklerim #3


Sevdiklerim serimize devam ediyoruz.
  • Dergi okumak, 
  • Market alışverişi yapmak, 
  • Bir tatil gününün plansız olarak programlamak, 
  • Sürpriz hediyeler almak, 
  • Sürpriz hediyeler vermek,
  • Koyu renk ojeler, 
  • Kinder Suprise,
  • Küçük küpeler,
  • Kahvaltı yapmak, 
  • Nutella, 
  • Düzen+disiplin,
  • Yumurta, 
  • Haşlanmış tavuk, 
  • Sudoku çözmek, 
  • Puzzle yapmak,
  • Yeni bloglar keşfetmek ve onların içinde kaybolmak, 
  • Yeni tarifler denemek,
  • Yeni tatlar denemek, 
  • Lunapark,
  • Roller Coaster (hız trenleri), 
  • Uçaklar (en büyük hayallerimden biri uçak kullanmak)

3 yorum:

  1. Ben uçağa binmeye bile korkuyorum :D

    YanıtlaSil
  2. pembesinti; korkma korkma keyfini çıkarmaya çalış :) uçaklar iyidir :)

    YanıtlaSil
  3. ben de bi lisedeyken helikopter pilotu olmak isterdim ama bunun için fen-matematik okumak gerektiğini öğrendiğim an bir çırpıda vazgeçiverdim hayalimden :))

    bırak kullanmayı helikoptere binsem yetecek!!

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...