24 Ocak 2012 Salı

Tembel


Yukarıda gördüğünüz bu kelimeyi lügatımdan çıkartmaya karar verdim. (sözlük yerine lügat demek nereden aklıma geldi bilemiyorum ama çeşitlilik olsun bozmayalım.) Bundan böyle onun yerine "atalet" diyeceğim (yok merak etmeyin eski Türkçe dersinde değiliz.) Neden derseniz, ki dediğinizi varsayarak devam ediyorum. Benim için "Tembel" kelimesinin içi boşaldı. Ne yazık ki çocukluğumdan beri o kadar çok duydum o kadar çok benimsedim ki ben bu kelimeyi aramızdaki sınırlar kalktı ve o kişisel gelişimcilerin "Düşünmeyin OLUN!" dedikleri noktaya geldim. Evet ben Tembel oldum yani tembel bir insan değil direk kelimenin kendisi haline geldim. Bu durumdan, bu damgadan çok rahatsızım. Kelimenin bana çağrıştırdıklarından hoşnut değilim. En sonunda karar verdim ve hayatımdan bu kelimeyi çıkarmaya karar verdim. Dikkat edin eylemi değil kelimeyi. Çünkü o eylem bu kelimeyle geldi bana, ben de şimdi bu kelimeyle çıkarıyorum hayatımdan. "Atalet"in benim için hiç bir anlamı yok, benim dışımda gelişen bir kelime. 

O yüzdendir ki bundan dilim "tembel" denemeyi, elim "tembel" yazmayı, bedenim "tembel" olmayı unutacak... 

1 yorum:

  1. :) Bende mi çıkarsam acaba hayatımdan? Sevdim bu Atalet'i :))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...