4 Ocak 2012 Çarşamba

Yuvarlak hesap

Sayılarla aranız nasıldır? Onlara anlamlar yükler misiniz? Herkesin bir uğurlu sayısı vardır ama onun dışında rakamlara olan bakış açınız nedir hiç düşündünüz mü?

Mesela ben çift sayıları severim. Hayatımdaki önemli olayların çift günlere denk gelmesine özen gösteririm (bakınız onaltıtemmuzikibinonbir ve 26.03.2011). Doğum günüm de çift bir sayı onun için belki de bilmiyorum ama 0-2-4-6-8 oldu mu pek mutlu olurum.


Bir de yuvarlak hesabı severim. Her hangi bir konu hakkında sayı verilecekse 80 kişi, 45 ekmek gibi beşin katlarıyla ifade edilsin ve öyle ilerlesin isterim. Bu garip takıntım blog dünyamı da etkiliyor. Kimi zaman bloglar arası gezerken izlemeye alacağım blogun izleyici sayısının sonu 9 veya 4 ile biten birini gördüm mü çok seviniyorum hele ki o sayı 99 ile bitiyor ve benim izlememle yeni bir yüzlük sisteme geçiliyorsa nedense kendimi özel hissediyorum. (Biliyorum azıcık saçma ama kimin takıntısı anlamlı ki)


Tabi bu durum kendi izleyici sayım için de geçerli. Ne zamanki o sayı 4 veya 9 da takılırsa girip girip blogumu kontrol ediyorum eklenen var mı diye. O sayı 5 veya 0'a döndüğünde çocuklar kadar şen oluyorum hemen.

Bu konuyu da ne zamandır sizinle paylaşayım istiyorum ama öyle komik bir durum ki söylemeye çekiniyordum. Baktım yine orada bir 4 belirdi ve ben başladım sık sık kontrollere, sizinle de paylaşayım istedim.

Hadi bakalım 335'e son bir!

Derken ben bu yazıyı düzenleyene kadar 335 olmuşuz bile!!! Böyle daha yazarken gerçekleşen bir dileğim olduğuna göre darısı iPhonumun başına ;) 

1 yorum:

  1. benim sansli numaram yoktur ama numaralara anlam yuklemeyi uzerine dusunmeyi severim

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...