12 Şubat 2012 Pazar

Proje değerlendirmesi 1 - Yemek Blogları


Bildiğiniz üzere 31 Ocak'ta yeni bir blog projesi ile karşınıza çıkmıştım. Bu proje dahilinde her hafta farklı bir blog türünü deneyimliyorum. İlk deneyimim yemek blogları oldu. İlk önce takip ettiğim yemek bloglarını paylaştım, daha sonrasında da üç farklı yemek tarifi vererek haftayı tamamladım şimdi gelelim deneyimlerime. 
  • Yemek blogu yazmak benim için çok zevkli oldu çünkü ben hem yemeyi hem de paylaşmayı seven biriyim bu yüzden yapısı itibariyle kendime uygun buldum. 
  • Yemek blogu yazarı olmak farklı bir sorumluluk getirdi üzerime, sürem kısıtlı olduğu için bir hafta içinde ne yapacağımı şaşırdım ve sadece üç tanecik tarif verebildim. Amacım esasen sürekli farklı tarif vermek değildi ama işin içine girince öyle yapmam gerekiyormuş gibi hissettim. 
  • Bir yandan malzemeleri hizaya dizmek, aşama aşama fotoğraflamak derken çok kolay olmuyor o süreç. Fotoğrafların kalitesi için gerçekten profesyonel bir makinanın gerekliliğini hissettim. Makinacığımı çok sevsem de daha iyi olmasını diledim. 
  • Halka açık bir yerden tarif verdiğiniz için bir şekilde sorumluluk hissettim. Herkes olabildiğince doğru anlasın aman yanlış anlaşılmasın diye uzun uzun anlatırken buldum kendimi. Ama bu iyi mi kötü mü anlayamadım.
  • Yemek blogu yazarı olmak bünyeye zarar. Özellikle ilk hevesli zamanlarda, sürekli aklına gelen kalorisine dolgun lezzetler insanın aklına düşüyor, hemen hepsini paylaşmak istedim.

O güzellikleri bize yüksek kaliteli görseller, uygun ölçüler ve güncel olarak paylaştığı  için bütün yemek blogu yazarlarını buradan kutlamak istiyorum. 

Genel olarak bir projeyi ortaya koymak da ayrı bir sorumluluk hissi oluşturuyor. Ne yazık ki söz verdiğim zamanda değerlendirmemi yapamadım bunun için sizlerden özür diliyorum. Bundan sonraki süreçte zamanımı daha iyi planlamayı hedefliyorum. Umarım siz de bu projeden zevk alıyorsunuzdur. Deneyimlememi istediğiniz bir blog türü olursa haber verin yeter... 


Projenin bir sonraki adımında bir dekorasyon blogu olacağım. Dekorasyon bakış açımı merak ediyorsanız takipte kalın.

2 yorum:

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...