26 Şubat 2012 Pazar

Proje değerlendirmesi 2 - Dekorasyon Blogları

Özür diliyorum bütün izleyenlerimden...


Projemin ikinci ayağını layıkıyla yerine getiremedim, ha yazdım ya yazacağım derken baktım olacak gibi değil günler akıp gidiyor sonunda dekorasyon blogu olma halimi sonlandırmaya karar verdim. Tek postluk yazıyı değerlendirecek olursam gördüm ki dekorasyon blogu yazarları yaptığım listeye çok önem verdiler. Listeye girmek isteyenler oldu ki bu beni çok mutlu etti, hem yeni sayfalar keşfetmiş oldum hem de dekorasyon adına güzel bir derleme oldu. Dekorasyona karşı bu kadar ilgiliyken bu projenin bu adımında çuvallamış olmama üzüldüm ama şunu söyleyebilirim ki her güne paylaşılacak yeni fikirler bulmak kolay değil. Bu yüzden de bütün dekorasyon blogu yazarlarını tebrik ediyorum.

Bu arada benim inek desenine ve inekli objelere karşı ayrı bir zaafım vardır. Dekorasyon blogları yazısının arka planında da bu deseni seçmemin sebebi de buydu. Kim bilir belki bir gün evdeki inekleri paylaşırım sizinle?

Projenin ikinci ayağında yaşadığım bu duraksama yüzünden projeyi kendime bir görev olmaktan çıkarmaya karar verdim. Farklı blog türlerindeki yazarları deneyimlemek çok zevkli olsa da "ben" olmadığım için verimliliğim düştü bu yüzden kişisel blog yazarı olma halime geri dönüp istediğim zamanlarda projeyi uygulamaya almaya karar verdim çünkü halen bir moda blogu yazarının neler yaşadığını, bir makyaj blogunun doğru ışığı yakalayıp da ürünün yansıtma çabasını yaşamak istiyorum...

Son olarak yemek blogu yazarı olmanın bir yan etkisi ortaya çıktı ve şimdi her yaptığım yemeği sizlere anlatıyormuşum ya da anlatacakmışım gibi hazırlıyorum. Bakalım belki de bloga bir yemek bölümü ekleriz belli mi olur...

2 yorum:

  1. Projeni çok beğenmiştim ben olsun yapabildikçe devam et bence fikir çok orjinal bence :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...