cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Takip ettiğim dekorasyon blogları-! ♥ Fesleğen ♥ !

15 Şubat 2012 Çarşamba

Takip ettiğim dekorasyon blogları


Geldik projemizin ikinci adımına, bu hafta dekorasyon blogu olacağım. Malum bu yazıyı iki gün önce yazacaktım ama baktım ki dekorasyon blogları (en azından benim ağırlıklı olarak takip ettiklerim) çok sık güncelleme yapmıyor. O zaman ben de bir dekorasyon blogu yazarı olarak iki gün geriden geldim...

Verdiğim blogların kimisi uzun zamandır güncellenmemiş olabilir aldırmayın gezin dolaşın içlerinde çok güzel fikirler var. Bunun yanı sıra kimi bloglar sadece dekorasyondan bahsetmiyor olabilir eğer bu listeye girmişlerse onların da içinde yaratıcı fikirler vardır, keşfedin.

Benim naçizane listem bu kadar, sizin de bu konudaki her türlü önerinize açığım. 

Burada bekarken evimde biriktirdiğim çok sevgili dekorasyon dergilerimi görmektesiniz, tadilat öncesi hepsi tek tek elden geçirildi, beğenilen sayfalar yırtıldı dosyalandı ve o şekilde kağıt geri dönüşüme yollandı. Bu dergileri daha öncede "Kitaplığını göster projesi" kapsamında sizlerle paylaşmıştım. Kendileri projeden projeye koşan bir fotoğraf oldu. 

29 yorum:

  1. Mumkunse bu listede bende olmak istiyorum,sansim varmi acaba :)

    YanıtlaSil
  2. Hestia ve PinkConcept: ilginiz için çok teşekkürler. İkinizi de ekledim listeye ;)

    YanıtlaSil
  3. çok naziksin,teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler tatlım :) Ben de seni zevkle takip ediyorum :))

    YanıtlaSil
  5. fesleğen,
    teşekkürler bu listede yer verdiğin için...
    ve bir keç yeni blog keşfetmemi sağladığın için:)
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. harikaa bir post olmuş bu, hepsini tekk tek inceliyce, yeni evime geçerken ihtiyacım olan herşey her fikiri burdan bulurum inşlallah :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. merhabalar
    feslegenin kokusu taaaaaa bahceme geldi.....
    sevgiler size

    YanıtlaSil
  8. bana da yer verdiğin için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  9. http://rananobambino.blogspot.com/ bende buraya beklerim:)

    YanıtlaSil
  10. benim hoşuma giden dekoratif ayrıntıları paylaştığım bloguma da göz atmanızı öneririm.

    http://evkedisidekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar sayenizde buradan birçok yere ulaşa biliyoruz iyi ki varsınız iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, işe yarıyorsa ne mutlu bana :) cok naziksiniz...

      Sil
  12. Güzel bir paylaşım olmuş. Dekorasyon konusunda blog sitelerimiz oldukça başarılılar hepsini bir listede görmek iyi oldu teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Oncelikle merhaba, blogunu yeni kesfettim. tasarimlar basarili cok begendim.

    Bana da beklerim.:)

    sevgler,
    gul

    YanıtlaSil
  14. Liste için teşekkürler. http://www.evimleben.com/'a da bir göz atın.

    YanıtlaSil
  15. benide ziyaret edin, :) dekorasyon, hobi ve yemek tariflerim var ;)
    yaptıgınız şeyleri gönderin yayınlayalım :)
    http://dekorcafe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. İç Dekorasyon :
    Böyle siteler işimi daha güzel yapmama yarayacaktır. Çok Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  17. gerçekten çok faydalı bir paylaşım oluş bu işe yeni başlayanlar için özellikle :) hepsine bir göz attım bir ekledim :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. en kısa zamanda bende bir blog sahibi olacağım.. umarım ilerde kendimi listede göreceğim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Güzel bir derleme olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. oldukça faydalı bir konu olmuş hepsini bir araya toplayıp liste yaptığınız için teşekkürler oldukça işimi gördü

    YanıtlaSil
  21. http://ahmetrustem.blogspot.com/2014/01/dekorasyon-tavsiyeleri-no1-orta-sehpa.html yavaştan başladım bende ...takip ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  22. Liseye benide eklerseniz sevinirim ^^

    www.dekorasyongunlukleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. Dekarasyon konusunda yeni trend dijital dekarasyon. İstediginiz resimleri dijital olarak çeşitli malzemeler üzerine mesela duvar kagıdı,seramik, dolap ve masalara bastırabiliyorsunuz konu hakkında fikir vermesi için blog önerebilirim.. http://degradesblog.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...