cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Takip ettiğim yemek blogları-! ♥ Fesleğen ♥ !

1 Şubat 2012 Çarşamba

Takip ettiğim yemek blogları

Projemin ilk haftası olan yemek bloglarını deneyimlemekle başlıyoruz. İlk gün için tarif vermek yerine takip ettiğim blogları paylaşmayı daha uygun buldum. Bu konuda çok fazla blog var ve hepsini takip edebilmek zor bu yüzden kendime yakın gördüğüm tariflerin ağzımı sulandırdığı blogları yakın markajda takip ediyorum. Takip ettiklerim arasında kimi zaman içlerinde kendimi kaybediyorum tariften tarife atlarken mutfaktan çıkmamacasına yeni tatlar denemek istiyorum.













Bu bloglar arasında sadece Hünerli Bayanlar'dan ve Sütüme Sarelleme Karışma'dan tarif denemiş olsam da sırf resimlere bakmak ve nasıl yapıldığını hayal etmek bile çok zevkli. 

Bu akşam bir yemek blogunu tarif verirken neler yaşadığını deneyimlemeye başladım. Tarif yarın blogda... 

25 yorum:

  1. pek teşekkür ederim:) mahçup ettiniz güzel söyleriniz ile eee madem mutfak bu kadar mühim anısı da boldur elbet o zaman beklerim "mutfak hikayeleri" yarışmasına katılımınızı bende:)

    YanıtlaSil
  2. çok tesekkurler procelere devam:) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Projeleriniz çok keyifli. Listenizde olmak ise mutluluk verici :))
    Keyifle takip edeceğim sizi..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluğunuz mutluluğum :) ben teşekkür ederim....
      Sevgiler

      Sil
  4. yemek blog'u arıyordum buna rastladım, kolaylık oldu :) teşekkürler

    http://www.lookbookunlimited.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek işe yaradığına sevindim :)

      Sil
  5. yemek blogları için müthiş bir site tavsiyte ediyorum burada yer verirseniz blogdaşlarınıza da destek vermiş olursunuz. www.yemekbloglari.net bekleriz

    YanıtlaSil
  6. Adresler için teşekkürler, emekleriniz için çok sağ olun. Belki ilginizi çekerse bizim blogumuza da bekleriz.

    YanıtlaSil
  7. Ben de daha yeni sayılırım ama siteme beklerimm harikayemek.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Sitenizi ilk diefa ziyaret ediyorum. Benimde bir yemek blogum var. Takip ettiğiniz sitelerin çoğunu da ilk defa ziyaret ettim. Tarifler lezzetli görünüyor. Ben tarif kadar resime de önem veririm. Bu arada sizi merakla takip etmeye devam edeceğim. Sizi siteme ekledim. Blogumun ismi www.miniksofram.blogspot.com. Ziyaret ederseniz çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  9. Begenilmek ve takip edilmek pek bir guzel :) Tesekkurler, sevgiler.

    Asuman

    YanıtlaSil
  10. çok çok teşekkürler =)

    sevgiler

    mutfakrobotum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba tariflerinizi takip ediyorum gerçekten çok güzel olmuşlar.İzlenmek ve beğenilmek çok gurur verici .Ziyaret ederseniz çok memnun olurum .türkaymutfakta......= )

    YanıtlaSil
  12. :))ismimi listenizde gormek benide cok mutlu etti...tesekkurler:))

    YanıtlaSil
  13. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık. Yayınlarınızın devamını dileriz.
    http://www.sofrabezi.net/ adresimize de bekleriz.

    YanıtlaSil
  15. çok güzel liste yeni görüyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. bende yeniyim bu blog isinde yemek bloglarini incelemek istiyordum hepsini bir arada bulmak isime yaradi :) cok tesekkurler bende beklerim bloguma:)

    YanıtlaSil
  17. http://www.elininlezzeti.blogspot.com/ yeni açtığım ilerde de çok çok geliştirip iyi bir blog yazarı olmak çok istiyorum ziyaret etmeniz beni çok mutlu eder şimdiden teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  18. Güzel Bir Çalışma Olmuş..

    Eline Sağlık Arkadaşım...


    www.tarifrehberi.com

    www.degisiktatlar.com

    YanıtlaSil
  19. Güzel yemek sitelerini bir araya toplamak çok güzel bir fikir. Faydalı da. Çok fazla tarif sitesi var, aradan güzellerinin elenmesi çok iyi olmuş. Yemek blogunu yürütmek zor bir iş. İnsanlar kolay zannediyor ama, ciddi zaman ve emek isteyen birşey. Ben de yeni başladım oradan biliyorum :) Daha çok yolum var.

    Bu da benim sitem. Göz atarsanız sevinirim.

    www.gulceunsal.com

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...