28 Mart 2012 Çarşamba

Boy veriyorum!


Nereden başlasam bilemiyorum. Kaç gündür buluşamıyorum klavye ile...

İşten ayrıldım. İki seneyi aşkın bir süre iş aradıktan sonra girdiğim işten ayrıldım. Şimdi iş bulma sürecine girdim. Şu anda evdeyim ama ev hayatına alışmadan sanki tatildeymişim de yakın bir süre sonra işime geri dönecekmişim gibi hissederek ve düşünerek yaşıyorum.

Evde oturmayı bilmeyen bir insan evladı olduğum için zaten beceremiyorum da günlerimi verimli geçirmeyi. O iş aradığım vakitlerde de böyle olmuştu, evimi ne kadar seversem seveyim beceremiyorum gündüzleri içinde olmayı...

Bunun yanı sıra çok iyiyim!!! Herkes nasıl olduğumu merak ediyor etrafımda ama ben çok rahat ve iyiyim. Kendimi hafiflemiş hissediyorum. Sadece konuşurken çok daldan dala atlıyorum bu aralar, sanırım aylardır eskisi kadar konuşmuyor oluşumun acısını çıkartıyorum...

Seviyorum sizi, görüşürüz en kısa zamanda...

10 yorum:

  1. canım bazı degısıklıkler hayatımızı derınden degıstrse bıle bıze ıyı gelıyor sadece zaman daha ıyısını bulacagına emınım

    YanıtlaSil
  2. Sana imrendim! Bende işten ayrılmayı bi cesaret edebilsem, ama sanki ayrılırsam bi tarafım eksik kalacakmış gibi. Ne bileyim bir de evliyim ya kocadan para beklemek biraz canımı sıkacakmış gibi geliyor, yok zaten öyle bir duruma sokmaz beni ama bünye işte:(

    YanıtlaSil
  3. değişiklik iyi gelir bence bünyeye, biraz kafayı dağıttıktan sonra elbetteki bulursun iş pelincim. şimdilik tadını çıkarmaya bak bence ;)

    YanıtlaSil
  4. ümit ederim daha da iyi olursunuz.
    yazınızı keyifle okudum. :)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin canım:) Daha iyisi açılacaktır önünde, şimdi anın keyfini çıkartmaya bak çünkü bir zaman sonra bugünlerini arar hale geleceksin:)

    YanıtlaSil
  6. Her işte bir hayır vardır. Gençken inanmazdım buna ama tecrübeyle sabittir ki kesinlikle doğru:)Her şey düzene kavuşacaktır. Bugünlerin tadını çıkarmalısın bence. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Her işte bir hayır vardır hayırlısı olur inşaallah :)

    YanıtlaSil
  8. Umarim yakin gunlerde hersey gonlunce guzel olur:)

    YanıtlaSil
  9. Hepinize teşekkür ederim, dediğiniz gibi hakkımda hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  10. Blogunuzu tesadüfen buldum ve izlemeye aldim banada beklerim
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...