cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Durum budur-! ♥ Fesleğen ♥ !

1 Mart 2012 Perşembe

Durum budur

Sıkıntı yaşıyor insan yoğun, rahatsız edici, bunaltıcı.
Sorunun kaynağı her şey olabilir, ben sen, o, şu, bu, o... 
Bir yerden sonra kaynağın ne olduğu önemini yitiriyor. 
Sıkıntının kaynağını bulup düzeltene, atlatana kadar iş işten geçiyor. 
İşte o an "Durum budur!" deme anıdır. 
Daha fazla eşelemenin, uğraşmanın gereği yoktur, yaratılan yaratılmış, hissedilen hissedilmiştir. 
Şimdi durumu kabullenip çıkışı bulma zamanı gelmiştir. 


Sorunların kaynağını boşverin, neden olmuşlarsa olmuşlar. 
Suçlamayın kimseyi, ne kendinizi, ne sorumlu olduğunu düşündüklerinizi. 
Sadece durumu ele alın. 
Ben öyle yapmaya başladım. 
Öncesi yok, şimdiki durum var o kadar. 

2 yorum:

  1. Haklısın galiba ama bun yapabilmek kolay deil,o farkındalık seviyesine erişmeyi ve erdemini koruyabilmeyi gerektiren durumlar bunlar Pelin.
    Kısa cümlelerle çok sey ifade edebilmeni seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim...

      Haklısın çok kolay değil, yapabildim o an hatırlamıyorum ama yapmaya çalışmak bile iyi geliyor...

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...