8 Mart 2012 Perşembe

Sıkıldım sıkıldım uçmak istiyorum!

Of ooofff
Aşkım günaydın de yeni güne
Yay gibi gerginsin, çözül biraz
Bitmez dünyanın derdi, ertele
Kurmanın hiçbir faydası yok, relax


Bırak güneş ısıtsın içini
Bak baharlar açmış beyaz beyaz
Öyle olmasa da, sen öyle farzet
Bakarsın umduğundan iyi geçer yaz


Sıkıldım, sıkıldım uçmak istiyorum
Yalın ayak yere basmak istiyorum
Ne eksiğimiz var çiçekten böcekten
Tabiat misali coşmak istiyorum


Sıkıldım sıkıldım kaçmak istiyorum
Yalın ayak yere basmak istiyorum
Ne eksiğimiz var çiçekten böcekten
Ben de onlar gibi coşmak istiyorum


Aşkım her şeyi yokuşa sürme
Olursa olur, olmazsa olmaz, bu şans
Herkesin durduğu yer dünyanın merkezi
Empati, sempati yani tolerans


Bırak güneş ısıtsın içini
Bak baharlar açmış beyaz beyaz
Öyle olmasa da, sen öyle farz et
Bakarsın umduğundan iyi geçer yaz...


                         Sezen Aksu


Benim en büyük hayalim nedir biliyor musunuz? 
Uçak kullanmak! 
Evet beni şu hayatta en çok heyecanlandıran şeylerden biridir uçak kullanma fikri.
Önümüzdeki senelerde bu konuda amatör çalışmalar yapmayı planlıyorum inşallah bir uçağın tekerleklerinin yerden yükseleceği ana kadar hızlanma ve sonrasındaki o boşluk hissini bizzat kullandığım uçak ile yaşarım. 
Bu aralar da aklımda hep uçmak var. 
Şu anda kendi uçağıma atlayıp havalanamadığım için kendimi sevgili pilotlarımıza teslim edip havalanmak istiyorum. Konduğum yerin hiç bir önemi yok, bir tur atıp geri bile getirebilir ama şöyle son hız giderken bir anda ayaklarım kesilse yerden, içim hop etse, heyecan bassa her yerimi, sonra boşluğa doğru yol alsak, bulutlara dokunsan, güneşe yakınlaşsak, türbülanslarda hoplasak, oradan inişe geçsek, zemine yaklaşırken tekerlerimiz yere değse sırayla ve tatlı bir "ohhh" çeksek... 

2 yorum:

  1. Ne kadar güzelmiş şiir gerçekten çok etkilendim,bugünlerde ruh halim aynen böyle:)

    YanıtlaSil
  2. Tully, beğenmene sevindim ama esasen Sezen Aksu'nun şarkısı bu :) Mor olan yazıya tıklarsan dinleyebilirsin :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...