9 Mart 2012 Cuma

Zamanı geldi

Efendim benim ehliyetimin tevellütü 2004 başına dayanır. Amma velakin arabaları çok sevmeme rağmen kullanma konusunda hiç hevesim olmadı. Özellikle 2007 temmuzunda yaşadığımız bir kazayla zaten olmayan hevesim toptan bedenimi terk etti. Hem annem hem de babam çok iyi şoförler, üstelik her ikisi de araba kullanmam konusunda sonsuz bir teşvik gösterseler de ı-ıh ben hiç istemedim o koltukta olmayı. Haspel kader kullandığım olduysa da arabadan indiğimde sırtım su içinde oluyordu, öyle bir stres yapıyordum. 

Şimdi neden mi anlatıyorum bunları çünkü ben artık araba kullanmak istiyorum! Normalde araba zevkimi koskocaman pick-uplar, jeepler oluşturuyor olsa da ilk etapta acemi şoförün altında böylesine ezici araçların hiç sağlıklı olmayacağını düşünüyorum. Sanki sağlıklı olacağını düşünsem alabilecekmişim gibi söylemez miyim bir de böyle...


Uzun lafın kısası bir kaç zamandır içimdeki araba kullanma isteği özellikle Smart'lara yönelmeye başladı. Daha bu Smartçıklar ilk piyasaya çıktığında kadranlarını çok sevgili saat markam Swatch tarafından dizayn edildiğini öğrendiğimde sevmiştim kendilerini. Şimdi de bu geç gelen kullanma isteğimi onunla taçlandırmak istiyorum.

 Tek sorun acaba ne renk olsa? 

5 yorum:

  1. ahhh ahhh ben de tam öğrenmeye başlıyordum ki o lanet kazalardan birini yaşadım. üstelik oldukça ciddisinden. 2.5 yıl geçmesine rağmen hala geçemiyorum direksiyon başına. sen o ürkekliği üzerinden atıp bu kararı vermişsin, süper!! kazasız belasız devamı gelsin pelincim ;)

    okumak ister misin bilmiyorum ama burda anlatmışım kazayı :/
    http://deep-pin.blogspot.com/2009/07/mucizeye-inanr-msnz.html

    YanıtlaSil
  2. Pinosh; biz de kazayı yapan ben değildim ama yine de etkilendim... senin yazını da okudum, büyük bir şey atlatmışsınız, geçmiş olsun.. eminim sen de gün gelip geçeceksin o direksiyonun başına...

    YanıtlaSil
  3. Pinosh'un dediği gibi bir arkadaşımda ufak çaplı bir kazadan sonra direksyon başına geçemez oldu.Allah korusun gerçekten çok dikkat isteyen birşey araba kullanmak.

    Araba içinde şimdiden hayırlı uğurlu ve kazasız olsun.

    YanıtlaSil
  4. uzun vadeli satarken kaybettirmeyecek diyorsan klasik renklere yönel diğerleri kaybettiriyor çok:)

    YanıtlaSil
  5. ben ehliyetimi 18 i doldurur doldurmaz almıştım ama yıllarca araba kullanmadım, ihtiyacım olmadı ve fakat ne zamanki kullanmaya başladım hayatım bi kolaylaştı :) hele ki şimdi bi de bebe geliyor arabasız hayat olmazmış diyorum...
    renge gelincee şu fotodakinden uzak dur da ne renk alırsan al ahahahahaha :))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...