cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Asya fili-Fesleğen

9 Nisan 2012 Pazartesi

Asya fili

Ben küçükken Dumbo'yu çok severdim ve içten içe fil sahibi olma hayalleri kuruyordum. O vakitlerde Asya fillerinin Afrika fillerinden daha küçük olduğunu duymuştum ve "küçük" oldukları için evde besleyebileceğimi düşünmüştüm. Bu hayalimi neyse ki uzun yıllar kendime sakladım da o yaşta insanları kendime güldürmedim diye şimdi seviniyorum. Kaç kişi biliyor bu hayalimi bilmiyorum ama hala daha bir fil gördüm mü gidip ona sarılmak o kocaman gövdesini sevmek isterim...

Çocukken ne kadar güzel oluyor hayallerimiz öyle değil mi? Sınırsız, hesapsız, sonsuz...

1 yorum:

  1. küçükken Dumbolu sirkli bir yastığım vardı benimde fillere sempatim Dumbodan geliyor sanırım :) ama ne tatlı bi fildi o ya kocaman kulaklarıyla uçamaya çalışıyordu yanlış hatırlamıyorsam :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...