cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Son günlerde...-! ♥ Fesleğen ♥ !

12 Nisan 2012 Perşembe

Son günlerde...


Bildiğiniz üzere geçtiğimiz haftalarda işten ayrıldım ve yaklaşık üç haftadır evdeyim. Boy veriyorum derken evde oturmayı bilmediğimden bahsetmiştim. Durum çok da değişmedi açıkçası, halen alışamadım evde olmaya. Günlerimi kimi zaman hiç verimli değerlendiremesem de mutluyum o yüzden gerisini düşünmüyorum. İyi hissetmek en önemlisi...

Bu günlerde tabi iş başvuruları yapıyorum ve oralarda da sevgili blogumun adresini de veriyorum. Bu gün fark ettim ki geçtiğimiz günlerde eğer ki birileri iş için sayfamı görüntülediyse karşısına çıkan Dumbo için ne düşünmüştür acaba. Sevgili yöneticiler benim güzel yazılarım da var, mesela şurada bir şiirim var, yolculuklarım var, beklemek var, gamsız hayat var, babaannem var, hayatın denemeye değer olduğuna olan inancım var, hayallerim var, haftalar var ve özgeçmişim bile var...

Gün içinde sık sık evde olunca günlük televizyon akışına az çok hakim oldum. Gördüm ki bütün gün dönüşüm programları işgal etmiş kanalları. Evler değişiyor, kıyafetler aranıyor, jüriler karşısına çıkılıyor, "olduğunu kabul etmek" yok hep yenilikler hep değişikler hep bir dönüşüm halleri... Nedir bu farklılaşma merakı anlayamadım, garipsedim, şaşkınlıkla izliyorum...

Benden şimdilik bu kadar en kısa zamanda görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. merhaba,

    yeni gördüm blogunu, takipteyim:) ben de beklerim...

    YanıtlaSil
  2. kitap istersiniz mi?

    http://somilksolove.blogspot.com/2012/04/bas-ucu-kitab-hediyesi.html

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...