13 Nisan 2012 Cuma

Yeni görev

Şimdi başlığı görenler yeni iş bulduğumu sanabilirler ama ne yazık ki bu postun habercisi olduğu konu o değil kısmete onun için de bir yazı yazarım en kısa zamanda. Neyse uzun lafın kısası konumuza dönersek, bu akşam yıllık apartman toplantımız vardı. Eşim katılacaktı fakat son anda benim katılmam icap etti ve ben evimize döndüğümde sevgili apartmanımızın yöneticisiydim. Eşim ilk başta şaka yaptığımı zannedip olayı şakaya vursa da karar defterini görünce durumun ciddiyetini kavradı. Çevremde yöneticilik yapanlar olduğundan bu işin ne kadar can sıkıcı olabileceğini bildiğimden görevi üstlenmek istemesem de biraz emrivakiyle piyango bana çıktı. Yeni görevimizi ilk defa denediğimiz kahveli biralar eşliğinde kutluyoruz bu kutlamaya sizi de ortak etmek istedim. Bakalım neler yaşayacağız önümüzdeki aylarda...

3 yorum:

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...