20 Mayıs 2012 Pazar

Soğanlara ne oldu?


Eskiden tüm tarifler "Soğanlar pembeleşinceye kadar kavrulur sonra..." diye başlardı. O zamanlar çok merak ederdim nasıl pembeleşiyor diye ben de yemek yapmaya başladıktan sonra heyecanla takip etmeye başladım kendilerini ama bir türlü pembeleşmediler. "Sanırım sorun bende." diyerek çok kurcalamadım konuyu. Sonra baktım tarifler "Soğanlar kavrulur, sonra..." veya "Soğanlar sararıncaya kadar kavrulur sonra..." diye başlar oldu. O zaman anladım ki sorun bende değil, soğanlardaymış. Eskiden pembeleşen bu soğanlar artık sararıyormuş. Rahatladım ve devam ettim soğanlarımı "kokusu çıkana kadar" karıştırmaya...

3 yorum:

  1. ben de sorun bende sanıyordum. soğanlar hakikatten pembeleşmiyor, sararıyor. yıllarca bizi yemişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten de öyle :) benim gibi birilerinin daha olduğunu bilmek de güzel ;)

      Sil
  2. bende yumurtayı çırpma olayını çocukken anlamazdm sonra öğrendimm :))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...