25 Haziran 2012 Pazartesi

Adsız Yorum

Bu gün sizlere "hayat güzel" diyecektim. Dün akşam bir baktım bloga altı tane yorum gelmiş daha yeni post yapmamış olmama rağmen bir anda yorum sayısını görünce sevindim ama yazılanları okuduğumda sevincim kursağımda kaldı. Megersem altı yorumun sahibi adsız yorumcumuzun niyeti nefretini kusmakmış. Olabilir tabi, burası benim kişisel alanım olduğu için nasıl özgürce kendimi ifade ediyorsam o da fikirlerini söyleyebilir ama pek sevgili adını vermeye yüreği olmayan yorumcum; keşke beş tane yazıyı okuyup yorum yapacağına üşenmeyip bir kaç tane daha okusaydin da küfür ettiğin noktaların zaten olduğunu görseydin de boşuna günahını almayaydın. Sana ayrıca tesekkurlerimi sunmak isterim artık gerçekten büyük bir blog olduğumu hissettirdiğin için...

Bu kokteyl sana gelsin, rahat ol gevşe biraz hayat tanımadıgın insanlara nefret kusmak için çok kısa...

Sevgiler,

Dişleri ve benleriyle sevilen blog yazarı plndrkn

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 yorum:

  1. Ben gülüp geçiyorum artık böyle insanlara. Heves kaçırmak peşindeler ama ben daha çok eğleniyorum okuduğumda ;)

    YanıtlaSil
  2. Ya ben neyi anlamıyorum biliyomusun, okursun beyenmessen geçer gider bidaha okumassın. Bu nedir böyle üşenmeden bide abuk subuk yorum yazmak. Şurda işimizin gücümüzün arasında birbirimize yaşama sevinci verip güzel şeyler paylaşıyoruz neden insanlara batıyo acaba çok merak ediyorum ben ...

    YanıtlaSil
  3. Takılma sen o arkadaşlara. Biraz gergin oluyor onlar. Bi hoşnutsuzlar bi mutsuzlar hep. Bir de kendilerine olan güvensizlikleri var ki aman aman... Bunu da mutlu ve neşeli insanlara bulaştırmayı huy edinmişler. Boşver ;)

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bence de adsız arkadaşa hayatta mutluluklar dileyelim çünkü onun buna çoook ihtiyacı var üzücü..

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...