12 Haziran 2012 Salı

Ne yaptım ben?

"Şu iş bir hallolsun bak ondan sonra gör sen beni işte o zaman mutlu olacağım..." "Mutlu değilim çünkü şu şu eksik..." derken derken mutluluk için hep bir şart koşarız. Esasen mutlu olduğumuz zaman o şartlarımız gerçekleşir bunu çoğu zaman fark edemeyiz.

Kimi zaman da mutlu olmak başkasının mutluluğuna ortak olmaktır, onu mutlu etmenin keyfine varmaktır.

Bu gün  mutlu oldum çünkü birinin mutluluğuna vesile oldum.
Mutlu edin ki mutlu olun, mutlu olun ki mutlu edin...
Bırakın kendinizi bu kısır döngüye bir daha içinden çıkmak istemeyeceksiniz...


Sergülcüğüm, sen mutlu oldun ya o bana yeter, afiyet olsun. Güzel günlerde kullan defterini... 

8 yorum:

  1. Ne güzel bir düşünce. Ayrıca Sergülün selamı var sana üzerimde kalmasın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bak bir sana gecmis nazim :) tesekkur ederim cok :)

      Pelin daha ne yapacaksin :)Cok tesekkur ederim

      Sil
    2. Aleykümselam diyeyim o zaman :)
      Sergulum tekrar rica ederim :)

      Sil
  2. Bende Sergül'den selam getirecektim + 1 kere daha selam getirmiş olayım :) Pelin gerçekten çok zarif bir davranış gerçekleştirmiş, düşündüğümden çok daha fazla mutlu etmiştir Sergül'lü eminim, kendimdem biliyorum :) Daim olsun güzel kalbiniz, arkadaşlığınız ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ediyorum, selamlarınizla her zaman bekliyorum ;)

      Sil
  3. Pelin güzel insan.uzun süredir uğramıyordum canım ama geldiğim gibi yine gönlü güzelliğine rastladım.emeğine sağlık...sen çok yaşa e mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim ama arayı acmayalım her zaman bekliyorum :)

      Sil
  4. serrose yi okuyodum çok güzel bir jest yapmışsın çok sevimli :)selamını iletiyim dedim hehe

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...