cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI İyi-Fesleğen

31 Temmuz 2012 Salı

İyi


Ben aslında çok iyiyim ama nedense bunu dışıma yansıtamıyorum sanırım.

Suskunluğumdan sanırım bu yanlış anlaşılma ama her susan kötü müdür? 
Susmak, durulmak kötü olduğunun işareti midir? 

"İçi dışına yansımış" biri mi değilim nedir çözemedim bu işi ama buradan da bu konuyu açıklığa kavuşturmak istiyorum. 

Daha önce de dediğim gibi hızlı bir başlangıç yapmak üzere olduğumu hissediyorum, güvenle sonlanacak heyecanlı bir maceraya adım atmak üzereymişim gibi. 

Kısaca ben gayet iyiyim. 

Teşekkürler,

Öperim!

4 yorum:

  1. Susmak kendini bulmak öze dönmektir. Bunu bilmeyenler altında hep bir neden arar. Ne kadar susarsan o kadar iç sesini duyarsın ben iyi olduğundan emindim zaten:) yine de arada ses ver ama;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın... Anlaşıldığını bilmek güzel, ses vermeye devam edeceğim ;)

      Sil
  2. Söylemek istediği çok şey olup da anlaşılma konusunda endişesi olanların tercihidir susmak..İyiliğiniz daim olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatmak istediklerimi biriktirdiğim de bir dönem aynı zamanda ;) cok teşekkür ederim :)

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...