cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Kar - Kış-! ♥ Fesleğen ♥ !

17 Temmuz 2012 Salı

Kar - Kış

Mevsimler arasında en çok özlenen hep "yaz" olmuştur. Üç ay boyunca adı en çok anılan mevsimdir ama ne hikmetse aynı zamanda anıldığı kadar yakınılınır da bu mevsimden... Benim için bütün mevsimlerin ayrı bir güzelliği vardır... Baharın gelişini sevinçle karşılarımyaz olunca kafam biraz karışır, sonbahar geçiş dönemidir, gelir ve geçer... Ama söz konusu kış olunca, kar denilince akan sular durur benim için... 

Sıcak yaza atfedilmiştir ama bence kış yazdan daha sıcak bir mevsim olmuştur hep. Kışın birleştiriciliği, samimiyeti, karanlığı, temiz havası, yağmur sesi... 

Kışın yazı özlediğimden daha çok yazın kışı özlüyorum ben... 
Tam ortasındayız yazın ve ben kış diye sayıklamaya başladım bile... 

"Yaz gibisi var mı?", "Ne o öyle kat kat giyinmeler...", "Yağmur, çamur, şemsiye taşıma derdi..." diyenleriniz olacaktır. Doğrudur. Ama seviyorum ne yapayım... 

Görüldüğü gibi kar gören masum öğrenci kişisi, ani bastıran kara karşı hazırlıksız yakalanıp yazlık şapka üzeri kulaklık teçhizatı ile kar eğlencesinde sınır tanımıyor(du). 

1 yorum:

  1. o cümleleri kuranlardanım.
    kar güzel de sadece ben evdeyken :))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...