cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Kısmet-! ♥ Fesleğen ♥ !

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Kısmet

Bu yaz benim için farklı başladı. Bir sene önce başka bir hayata geçisin tatlı telaşı içinde olduğum için pek anlayamadığım dört mevsimden en sarı mavisinin tadını bu sene doyasıya yaşadığımı hissediyorum. 2012 yazı "kısmet"i getirdi yanında. Kısmetler getirmedi ama kısmet neymiş gerçekten anlamamı sağladı.

Olacağına inandıklarım sebepsiz yere hayatıma giremedi, olmaz dediklerimi yaşadım, keşkelerim oldu, "demek ki kısmet değilmiş..." dedim, "kısmetse gelir hintten yemenden, kısmet değilse ne gelir elden..." atasözünü hiç tamamlayamadım ama çokça andım ve "kısmetmiş demek ki..."lerim oldu bolca...

Sevdim kısmete inanmayı, hayatı kolaylaştıran, kabullenişi basitleştiren, unutmayı, yola devam etmeyi sağlayan kimi zaman kahve fallarının umutları gibi ışığı bol bir bakış açısı...


Hayırlı kısmetleriniz bol olsun... 

2 yorum:

  1. Sizi okumak, tanımak çok heyecanlandırdı beni. Kaleminize hayranlığımı belirtmek isterim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız da beni cok heyecanlandırdı... Cok cok teşekkür ederim,
      Sevgiler...

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...