cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Bayramlık Instagram -! ♥ Fesleğen ♥ !

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Bayramlık Instagram

Takip etmek isteyenler için Instagram adım: plndrkn

Bayram tatilinin yarısı İstanbul'da yarısı İzmir - Urla'da geçirdim. Bakalım neler olmuş... 


Bayrama böyle bir manzara ile merhaba dedim... 
Canım İstanbul'um her zaman çok güzelsin...


İstanbul'da ikinci durağımız yazlık oldu. 
Bayramı bereketiyle kutladık...


Bayramın son gecesi yollara koyuldum. 
Uzun zamandır tek başıma yolculuğa çıkmamıştım, özlemişim...


Artık Urla'dayım...
Bahçe sulamak isteyen var mıydı?


Bir keçi gördüm sanki? 


Yemekte kendini kamufle edebilen küçük bir misafirimiz vardı.


Kendimi kaktüs diyarında buldum...


Urla pazarı'ndan "Kendini sevenlere" bir buket acı biber...


Gittiği kafenin kendisini hemencik sevmesini isteyenler adres Sığacık Limanı, İzmir.


Pembe bir günaydın...


İzmir'de buluşunca anladık ki, "Blogger dediğin Ray Ban takarmış." 
Sergül ve Pınar'a sevgiler... 


Yeni yaşıma üç kala ilk mumumu üfledim... 
(Bu gün şafak doğan güneş)


Son gün domatesimi kopardım, kahvaltımı yaptım...


Ve eve dönüşte yol arkadaşım olarak kendime Bradley Cooper'ı seçtim... 
Bu sahneden bir kaç dakika sonra kulaklık bozulduğu için filmi kapatmak zorunda kaldım ama iyi de oldu ilk iş günüm için uyudum güzelce.
Peki ben şimdi ilk iş günümde nasıl mı bloga yazı yazıyorum? 
İşte o da başka bir hikaye...

2 yorum:

  1. süper olmuş bu post , keyifliydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, yaşarken aldığım keyfi yansıtabilmişim demek ki :)

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...