cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI İsteyenin bir yüzü kara vermeyenin iki yüzü-! ♥ Fesleğen ♥ !

14 Ağustos 2012 Salı

İsteyenin bir yüzü kara vermeyenin iki yüzü


Karar verdim bundan sonra isteklerimi en net, anlaşılır bir şekilde orada burada her yerde, her koşulda ifade edeceğim. Ben istemeyi pek bilmeden büyüdüm, olgunlaştım. Bu yüzdendir ki şu yaşıma geldim hala kolay kolay "şunu isterim, bana bunu alın..." diyemem. İstersem kendi imkanlarım doğrultusunda yapmaya çalışırım bu arada sevdiklerim sağolsunlar istediğimi fark edip gerçekleşmesi için yardımcı olurlar...

Fakat geçen hafta "Açık ve net... Ben buyum..." dedim diyeli bu açık olma işini pek sevdim. Bir kaç gündür de Twitter (takip etmek isterseniz @plndrkn) üzerinden çalışma isteğimi yeniliyorum ve sanıyorum ki sesim duyuluyor...

Bu yüzden karar verdim ne varsa istediğim söyleyeceğim, sadece kalbimle aklımla sınırlamayacağım isteklerimin ulaşım alanını... Yayacağım etrafıma, her okuyan, duyan sayesinde bir daha bir daha yayılacak gönlümden geçenler...

Siz isteklerinizi ne yapıyorsunuz kalbinizin odalarında mı saklıyor yoksa serbest bırakıp size geri dönmesi için etrafa mı saçıyorsunuz?

4 yorum:

  1. nekadar guzel bır karar.umarım tum dıleklerın kabul olur en kısa surede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hepimizin dilekleri kabul olsun inşallah :)

      Sil
  2. sanırım ben de içinde tutanlardanım. hayal kırıklıklarından ürktüğüm için biraz da:/ takipteyim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İcinde tutma sal gitsin, sesini duyan olur elbet ;) teşekkür ederim, sevgiler...

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...