cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI İzmir'de buluştuk-! ♥ Fesleğen ♥ !

25 Ağustos 2012 Cumartesi

İzmir'de buluştuk

İzmir'de buluştuk!


Dün bahsettiğim gibi bu gün İzmir'de toplandık.

Görüştük, sarıldık, konuştuk, paylaştık, menüler arasında kaybolduk, blogger ruhumuzla yoldan geçen arabayı yakalayıp fotoğraflamak istedik ve bol bol güldük...

"Sergül'ü tandığım için çok mutlu oldum." demeyeceğim çünkü bu gün anladım ki ben zaten onu çoktan tanımış da pek sevmişim. Bu gün karşılıklı sohbet edebildiğimiz için çok mutlu oldum. Daha bol bol sohbet etmek istedim... İnşallah bir dahakine Japonya'da biz ona misafir oluruz da kaldığımız yerden sohbete devam ederiz...

Tabi sarılabilme şansı bulduğum tek kişi Sergül değildi sevgili Pınar da işten çıkıp yanımıza koştu ve onunla da sohbet edebilme şansı yakaladım.

Sergül'ün ve Pınar'ın yanı sıra buluşma sayesinde tanışma şansı bulduğum, Selcen, Kezban, Burcu, Sibel, Beyza ve Işıl ile İzmir'de kendime çok tatlı arkadaşlar edinmiş oldum. (Umarım unuttuğum kimse olmamıştır...) Grubun tek İstanbullusu olmama rağmen sağolsunlar beni pek güzel aralarına aldılar...

Kezban büyük incelik göstererek hepimize ufak bir hatıra getirmiş, kendisine buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum. Özellikle ben sayesinde İstanbul'a İzmir'den pek anlamlı bir hatıra taşımış olacağım...


İşte böyle pek güzel bir kaç saat geçirdik. Tadı damağımda kaldı desem yeridir... 
Blog dünyasının samimiyetini bizzat yaşadığım bu gününün benzerlerini en kısa zamanda tekrar yaşamak dileğiyle...
İyi ki buluşturdun bizi Sergül, iyi ki vesile oldun, sana ve gelen herkese teşekkürler...
Seneye görüşmek üzere! 

5 yorum:

  1. İzmir'li olarak nasıl kaçırdım ben bu buluşmayı :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün önce duyurmuştum ama sen görene kadar geç olmuş sanırım... Ben de isterdim gelebilmeni, bir dahakine diyelim artık :)

      Sil
    2. Her gün bakamıyorum ki, bazen 2-3 gün geçiyor. Neyse bir dahaki sefere :))

      Sil
  2. Pelin evde olmak sana yaramış yanaklar dolmuş sankiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of canım sorma, bana esas evlilik yaradı üstüne de evde olunca kaymakli oldu :) bu kilo vermiş Halim ama daha da veriyorum hafiflemeye devam ;)

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...