16 Ağustos 2012 Perşembe

Kadıköy - Kartal Metro Hattı



Dostlarım, okuyucularım, canlarım, cananlarım, sizlerle uzun zamandır beklediğim mutlu haberi almanın heyecanını paylaşmak istiyorum. 
Evet doğru bildiniz Kadıköy - Kartal Metro hattı 17 Ağustos 15:30 itibariyle kullanımımıza açılıyor. 

Neden bu kadar mı heyecanlanıyorum? 
Çünkü ben bu haberi 2011 Aralık'ından beri bekliyorum. 

Hatta öyle ki çalıştığım zamanlarda "Ben bu işten ayrılırım anca o zaman bu metro açılır." diyordum. İşten çıktıktan sonra "İşten çıktım yakında açılır." demeye başladım ama hala ses seda yoktu. Sevdiğim de bana "Madem öyle sen işten çıktın o açılmadı, o açılınca sen işe girersin." diyordu. 

Önce 2011 sonu Aralık gibi açılacağı sonrasında 2012 yılıyla beraber şubat, martta açılacağı haberi geldi ama sonra açılış tarihi hakkındaki haberler kesildi. 
Ben de heyecanla durakları takip ediyor, tamamlanan ve açılmaya hazır durakları tespit edip kendimce tarih belirlemeye çalışıyordum. 
Geçtiğimiz haftalarda metronun bayramın ikinci günü açılacağı haberini alınca önce çok sevindim sonra bayramın ikinci günü İstanbul'da olmayacağım aklıma geldi ve bir buruldum çünkü hedefim açıldığı ilk gün bir duraklık bile olsa metroya binmekti. 
Fakat, az önce açılışın yarın yapılacağını öğrendim yani beni yarın Kadıköy - Kartal Metro hattının Kozyatağı durağı taraflarında bulabilirsiniz. 

Eşim haklı çıktı mı peki? Evet desem...

2 yorum:

  1. işte yazının sonundaki haberi bekliyodum ben de. hadi bakalım kuzu, hayırlara vesile ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım sana özel haber edecektim de hızlı çıktın ;) sağol tatlım :)

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...