cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI 27.08 - 03.09.12-! ♥ Fesleğen ♥ !

3 Eylül 2012 Pazartesi

27.08 - 03.09.12

Günlerden 27 Ağustos 2012 Pazartesi, genç kadın o gün ne zamandır aradığı işi bulmanın heyecanıyla kendisine söylenen saatte iş yerinde oldu. Önceden planladığı tatilini bir gün kısaltarak çok özlediği babasından bir gün çalarak yarı uykulu geldiği yerde çok sıcak karşılandı. Rahatladı, mutlu oldu çalışma arkadaşlarının ilgili tavırlarıyla doğru bir karar verdiğini düşündü. Hiç kimsenin kendisinin o gün yanlarına katılacağını bilmemesine şaşırdı ama üstünde çok durmadı. Girişte herkesin görebileceği o koltukta masasını ve görevlerini gösterecek kişiyi beklemeye başladı. Beklerken tanıştı müstakbel çalışma arkadaşlarıyla, oradakiler öğrendiler bu genç kadın çalışmak için bekliyordu orada... Derken beklenen kişi geldi, genç kadını görünce şaşırdı. Ne diyeceğini bilemedi. "Aramadılar mı sizi?" diye sordu şaşkınlıkla, "Hayır" dedi genç kadın, "Aramadılar." Arayacak kişinin çarşamba günü tatilinden döneceği öğrenildi. "Çarşamba dönen kişinin aramasını bekleyeyim o zaman ben." dedi genç kadın "İyi olur" dedi adam. Genç kadın hızla çıktı oradan, bir daha oraya girmeyeceğini biliyordu. Küçük düşmüş, kırılmış ve kızmıştı... 

Günlerden 3 Eylül 2012 Pazartesi, çarşamba beklenen tam zamanında döndü tatilinden, özlem duymadan, babasını bir gün daha görme şansını arkasında bırakmadan... Haber verebilirdi tatilde olan, telefon icat edileli çok yol alınmıştı, iletişim kolaylaşmıştı. Ola ki telefon kullanılamıyorsa, İnternet vardı, ekmeği yenen, sayesinde tatile gidilen. İki satır e-posta yazmak sadece üç dakikayı alırdı, genç kadın bir gün kazanırdı. Ama yapmadı tatildeki, tatilden döndüğünde de yapmadı. Unuttu kendisiyle çalışmak istediği genç kadını, unuttu onunla konuştuklarını... 

Genç kadın anladı ki, insanlar var ayıpları hoyratça harcayan...

Genç kadın, "Kısmet" dedi, "Hayırlısı" dedi, daha ilk günden hayırlı olmadığını anladığı için şükretti, yoluna devam etti... 

10 yorum:

  1. Ay sinir oldum şimdi ne sorumsuz insanlar var ya sonra birde kendileri çok bişeymiş gibi afra tafra yaparlar. Bende çalışıyorum biyerde ama işte ekmek parası diyelim. Kendimi bişey olarak görmüyorum toputopu 3 yıldır tecrüberiliyim iş hayatında ama uzman olduğu konu teknik resim ve tasarım olan lise mezunu birinin benim üstüm olması beni çok ama çok yıpratıyor:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım is hayatı üzücü olabiliyor...

      Sil
  2. gerizekalı mallar, hala böyle insanlar var ya! valla bence de böyle sorumsuz kişilerin olduğu bir yerde çalışmaya başlamaman çok hayırlı olmuş pelin'im. bu gitti ya şimdi, emin ol daha iyisi gelecek. tecrübeyle sabit ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum canım, iyi oldu :))

      Sil
  3. çok gıcık oldum şimdi o tatildekine ben :(((

    YanıtlaSil
  4. hemen bi çiçek yolla, kart iliştir, "sizin gibi sorumsuz bir insanla çalışmak zorunda bırakmadığınız için tşk ederim" de......diyeceğim de paraya yazık be !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah çok haklısın yazık parama ama iyi fikirmiş ;)

      Sil
  5. yaa üzülsem mi sevinsem mi bilemedim :/
    biz bu ülkede hiçbir işi doğru, tam yapmıyoruz.
    o kadar günü kurtaralım'cıyız ki.
    kırılmana üzüldüm, iyi ki orda işe başlamamışsın da diyemeyeceğim. sonuçta maalesef çok kurumsal bir firma olmadıkça genel olarak heryerde bu insanlar.
    bir de öbür tarafı var işin. mesela biz şirkete eleman arardık. bulduğumuzda diğerlerini arar olumsuz cevabımızı söylerdik.2 saat sorgularlardı bizi. Niye? neyi mi beğenmediniz? benden iyisini mi bulacaksınız? hani haber verecektiniz olumlu olumsuz diyeni bile çıktı :) ee haber veriyoruz ya hanfendi diyince de haa pardon diyip kapatmıştı. o kadar alışmış ki geri aranmamaya otomatiğe bağlamış :)
    aman neyse sen üzme kendini demeye geldim. kadere, kısmete çok inanırım.senin için iyi olacak iş karşına çıkacak merak etme.
    öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın insanı ortada bırakan bir durum, ne üzülebiliyorsun ne sevinebiliyor...
      kadere kısmete ben de çok inanıyorum, kısmetimde olanla bulaşacağız inşallah ;) teşekkür ederim...

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...