cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Yalıtım Danışmanı -Fesleğen

16 Eylül 2012 Pazar

Yalıtım Danışmanı

Binanıza mantolama yaptırmak istiyor fakat nereden başlayacağınızı bilmiyor musunuz? 
Hangi firmayı neye göre seçeceğinize karar veremiyor musunuz?
Binanızda mantolama başladı ama acaba imalatı doğru yapıyorlar mı, malzemeler uygun seçildi mi? 


Tüm bu soruların cevabını bulabileceğiniz biri var artık, "Yalıtım Danışmanı" bilgilerini sizinle paylaşmaya başladı. 
Enerjinin her geçen gün daha da önem kazandığı günümüzde sahip olduğunuz enerjiyi boşa harcamamak için danışınız, öğreniniz, tasarruf ediniz... 
Sevdiğim diye demiyorum ama Yalıtım Danışmanı her sorunuza titizlikle cevap veriyor, araştırıyor ve yenilikleri takip edip sitesini güncel tutuyor... 

Enerji tasarrufu düşünenlerin aklında olsun... 

Bu arada kendisi yıllardır yüzüne bakmadığı Twitter hesabını tekrardan keşfetti, 
takip etmek isterseniz; twitter.com/frknbtr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...