cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Endeavour emekli olmuş, güneye inmiş... -Fesleğen

16 Ekim 2012 Salı

Endeavour emekli olmuş, güneye inmiş...


Uzay mekiği Endeavour emekli olmuş (burada da son seferinden döndüğünde bana hissettirdikleri var) ve güneye yerleşmeye karar vermiş. Yüklemişler 160 tekerlekli uzaktan kumandayla hareket ettirilen dev bir araca ve Los Angeles sokaklarını baştan başa geçerek "California Bilim Merkezi"ne ulaştırmışlar. İyi etmiş Endeavour, güneye yerleşip bilim merkezinde emekliliğin tadını çıkarmak gibisi yoktur eminim. Buraya kadar da her şey çok güzel zaten. Kendisine emeklilik günlerinde huzurlu günler diliyorum.

Ama! Hürriyet.com.tr almış bunu haber yapmış. Sevgili Endeavour'un Los Angeles sokaklarında geçirdiği yolculuğa dair fotoğraflar paylaşmış. Haklıdır, koca bir uzay mekiğinin sokak aralarında fink atması her zaman karşılaşabileceğimiz bir durum değil. Koca bir uzay mekiği ana caddelerden, sokaklardan yolculuk yapıyor hem de sadece saatte 3,2 km'lik bir hızla. Oh ne güzel artık "Keşke fotoğraf makinem yanımda olsaydı." derdi de olmadığına göre, çıkar cep telefonunun ve hop belgele bu güzel anı. Tamam buraya kadar da pek sorunlu bir durum yok.

Peki sorarım sana sevgili okur ben şimdi şu üç veledi kıskanmayayım da ne yapayım? Bir gün evvel "Uzay tarihinde bir ilke tanıklık ettim." diye sevin, mutlu ol. Ertesi gün yine uzay tarihinden bir emektarın elin Los Angeles sokaklarında zerzavatçı gibi gezerken minicik yavruların önünde hatıra fotoğrafı çektirdiğini gör... Tamam biliyorum uçak biletimi alıp gidip California Bilim Merkezi'nde para verip kendisini ziyaret edebilirim,  ben de görebilirim Endeavour emektarını ama yolda günlük yaşantın sırasında karşına çıkması gibisi var mı? Bence yok...

Ah şu kısmetin matematiği yok mu? Kime ne zaman neyin kısmet olacağı hiç belli olmuyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...