cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Desen savaşları -! ♥ Fesleğen ♥ !

19 Kasım 2012 Pazartesi

Desen savaşları


Bu sabah işe erken gelmek istediğim için benden yaklaşık yarım saat erken çıkan sevdiğime yetişme telaşıyla hop diye hazırlanıverdim. Ancak ben yetiştiğimi düşünürken bir baktım ki kocam giymiş mantonu ayakkabısını kapıdan çıkmak üzere bana "Hadi hadi" diyor. Hemen hızıma hız kattım ve çantamı torbalarımı kaptığım gibi askıda duran ilk şalı yakaladım ve attım kendimi arabaya. Kucağıma baktığımda ise acı gerçekle yüzleştim. Elime ilk gelen şal mis gibi kahverengi leopar desenli iken elimdeki çanta mis gibi siyah beyaz Vogue desenliydi. Renkleri ve desenleri karıştırmayı eğlenceli bulsam da, bu görüntünün sınırlarımı aşıyordu fakat artık her şey için çok geçti. Sokaklarda geçireceğim vakitlerde birbirine zerre uyum sağlamayan bu ikiliyle dolaşacağımı anladım.

Efendim? Tesadüfler güzel midir? Hayır, böyle bir tesadüf karşısında "Ay ne güzel oldu bak normalde ben bu ikisini bir arada kullanmaya cesaret edemezdim. İyi ki olmuş." diyemeyeceğim. Bildiğiniz rahatsız oldum. Ama esas rahatsızlığım uyumsuzluk değil uyumsuzluğa bakış açımdı.

Anladım ki kimi zaman sokaklarda karşılaştığımda "Ama o çantaya o şal hiç olmuş mu?" "O iki desen hiç biri birine uymuş mu?" "Evden çıkarken aynaya bakmıyorlar mı acaba?" dediğim uyumsuzluk abidelerinin o gün tek istediklerinin yarı yola kadar sevdiğinin yanında işe gitmek olabilir, aynaya bakmaya vakitleri gerçekten olmayabilirmiş.

Hiç bir şeyin dışarıdan gözüktüğü gibi olmadığını biliyordum ama bizzat dışarıdan farklı gözüken ben olunca sevgili okur müsadenizle kendi kendimi boğuyorum önyargı kuyularımda...

2 yorum:

  1. ikiside karışık dsenli olsada fena durmuyor bence...sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ya, ne kadar kolay yargılıyoruz, ayıplıyoruz, asıp kesiyoruz... Birazcık da insanlık hali, olur böyle şeyler demek lazım.Herkesi kendi şart ve durumunda, imkanlarında anlama gayretimiz olmalı ..

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...