cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Trust Me I'm a Blogger-! ♥ Fesleğen ♥ !

16 Kasım 2012 Cuma

Trust Me I'm a Blogger

Kutukafa var, bir de onun yaratıcı zekadan fazlasıyla nasibini almış yaratıcısı bir blogger var, OİP. Kendilerini şu sayfadan ziyaret edebilir ve Kutukafa'nın maceralarını takip edebilirsiniz. Pek keyifli oluyorlar, tavsiye ederim... Efendim sonra bu güzel insan Kutukafasını aldı ve bir dükkan açtı, dükkanı da bu sayfadan ziyaret edebilirsiniz. Kutukafalar bir anda Beatles'dan Kraliçe Elizabeth'e kadar şekilden şekle girdiler. Bir gün bir baktım ki bizim Kutukafa olmuş mu blogger. Hem de çok tatlı bir blogger. Görünce dayanamadım ve "İstiyorum." diye haykırdım Facebook aracılığıyla evrene ve evren sesimi duydu. (peki tamam sesimi duyan babamdı ama olsun poster artık benimle mi değil mi)


Blog adresimle kişiselleştirilmiş olan güzeller güzeli posterim artık benimle. Şimdi sıra onu nereye asacağıma karar vermekte...

Sizlere link vermek için girdiğimde dükkanda 2013 takvimlerini gördüm, bloggerlar için de bir versiyon var. Yılbaşı yaklaşıyor, blogger tanıdıklarınıza, hatta çeşitler o kadar tatlı ki tüm sevdiklerinize bu güzel poster ve takvimlerle sürpriz yapabilirsiniz...

Tekrar teşekkürler, ellerine sağlık sevgili OİP...

6 yorum:

  1. Kesinlikle benim de gözüm var bu posterlerde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kendine yılbaşı hediyesi verebilirsin, göründüğünden daha güzel ve mutluluk verici ;)

      Sil
  2. ne kadar güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Göründüğünden daha da güzel olduğunu söyleyebilirim ;)

      Sil
  3. MERHABA BLOĞUM ILGINI ÇEKEBILIR DIE DÜŞÜNÜYORUM TAKIBINDEYIM BENDE BEKLERIM:)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...