cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Uç Uca-! ♥ Fesleğen ♥ !

29 Kasım 2012 Perşembe

Uç Uca

Vardır, eminim senin de vardır, kendinde değiştirmek istediklerin.
Benim de var.
Bir kaç aydır üzerinde oynadıklarım, düşündüklerim, yaptıklarım var.
Ama öyle hemen olmuyor değişim.
Değiştirmek istediğin bir uçsa, onun bir de tam tersi ucu oluyor.
Önce o zıt uca koşuyorsun ama oraya o kadar yabancısın ki, yapamıyorsun orada.
Koşa koşa geri geliyorsun başladığın yere.
Ama burada da mutlu değilsin.
Bir daha deniyorsun.
Yine olmayan bir şeyler var, değişmesi gereken vardı ama hedefte de bir yanlışlık var.
Ne yapmalı?
Bir kaç adım geri atmalı, ne ilk uçta durmalı ne diğer uca koşmalı.
Dengeyi bulmalı.
Vardır, eminim vardır değiştirmek istediğinin sana kattıkları, mutlu ettikleri.
Sadece mutsuz ettiği noktaya odaklan, onu uzaklaştır kendinden.
Ne eski olduğun yerde kal ne de onun tam zıttı ol.
Yont kendine göre tüm halleri...
Sev kendini her halinle, her halin sen olsun her zaman...

4 yorum:

  1. Hem de ne kadar çok şey var bir bilseniz....Duygularıma tercüman olmuşsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz aynı yoldayız :)
      Duygulara tercüman olmak bu blogun bana hissettirdiği en güzel his...

      Sil
  2. "Bir kaç adım geri atmalı.. Ne ilk uçta durmalı ne diğerine koşmalı.. " geri adım attığım şu günlerde ne iyi geldi bunları okumak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada iyi olmak için geri gitmek gerekiyor :)
      İyi geldiği için sevindim...

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...