cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Adı Dilimin Ucunda-! ♥ Fesleğen ♥ !

5 Aralık 2012 Çarşamba

Adı Dilimin Ucunda

Bazen takılır aklına bir şarkı, film, isim...
Düşünür durursun, dilinin ucundadır bir türlü sesine ulaşamaz.
Ben de öyle olurum.
Kimi zaman düşünmeyi bıraktığım an düşüverir aklıma "oh" derim, sanki hiç unutmamışım gibi yoluma devam ederim.
Kimi zaman düşünürüm kendi kendime, sorarım Google'a yine kendi kendime. Nedense danışmak gelmez yanımdakilere...

Geçtiğimiz sene yine düştü aklıma bir film. Öyle düşündüm bulamadım, böyle düşündüm çıkartamadım. Sordum Google'a, öyle sordum bulamadı, böyle sordum bulamadı sonunda "Bunu mu demek istemiştiniz?" bile diyemedi. Tüm kareler gözümün önünden akıyordu ama adını bir türlü düşüremiyordum aklıma. Sonunda Facebook'umdan konuyu paylaştım, kısaca filmi anlattım. Bir umut dedim. Dememle cevap gelmesi bir oldu. Kocaman bir "oh" çektim. Rahatladım, hayatıma devam ettim.


Aynı zamanlarda bu sefer de bir klip düştü aklıma. Başladım yine aranmaya. Bu sefer çok düşünmedim, doğrudan Google'a danıştım. Ama sonuç yine hüsran. Bir ara kendimi 90'lı yılların hit şarkı listesini karıştırırken buldum ama boşuna bir çabaydı benim ki çünkü şarkının adını görsem bir işe yaramayacaktı. Öylece unuttum onu. Kapattım o defteri. Neden sormadım kimselere... Bu sene oldu, geçen hafta bir arkadaşım "Ya bir klip vardı, şöyleydi böyleydi" dedi. Aklıma düştü mü yine bir şarkı. O sırada aklıma bir arkadaşım geldi, ona sordum. O bulana kadar şarkının ne olduğu bulundu. Ama o sırada benim ampül de yandı. Neden bu arkadaşıma geçen sene içimi yiyen klibi sormuyordum ki? Hatta şaştım kendime neden aklıma gelmedi ona sormak diye. Hemen başladım anlatmaya. Sustu, hiç ses çıkmadı bir müddet. Bir anda bir mesaj geldi ve işte oradaydı yıllardır hasretini çektiğim klip. Klibin her detayını daha bir kaç dakika önce izlemişçesine saniye saniye hatırlamama rağmen şarkıyı daha ilk dinleyişimmiş gibi baktım ekrana. "Boşuna aramamışım gerçekten güzel klipmiş." dedim. Daft Punk dedin mi hep kliplerini severmişim onu anladım. VE yine derin bir "oh" çektim. Hayatıma kaldığım yerden devam ettim. 



Artık bildiğim bir şey varsa o da eğer bir şeyi bilmiyorsan, bulamıyorsan, yapamıyorsan kendi kendine olduğun yerde debelenmeyeceksin, soracaksın, paylaşacaksın ve sonunda rahatlayacaksın... 
Bilmiyorsanız sorun, bulamıyorsanız paylaşın, yapamıyorsanız danışın... 

1 yorum:

  1. çok olur bana da :)) hayat durur, beynim durur, sadece karanlığa odaklanılır ve gittikçe daha karanlıklaşır :)) neydi neydi neydi derken bir yerden çıkar ve ohhhh :)) daft punk yaaa efsane :))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...