cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Deja Vu-! ♥ Fesleğen ♥ !

14 Aralık 2012 Cuma

Deja Vu


İşteyim, çalışma saatleri içerisinde. Dikdörtgen ofisin kısa kenarından bakıyorum karşımdaki uzun odaya. Önümde sıralanmış masalarda çalışanlar var. Bir anda duruyorum. "Ben bunu biliyorum, bu sahneyi daha önce görmüştüm." diyorum. Evet bildiniz deja vu oluyor ve farklı bir boyutta kalıyorum sanki. O masanın etrafındaki, konuşulanları biliyorum. Bitmiyor, sağıma soluma bakıyorum, yok bitmedi, halen devam ediyor... Yanımdaki kapıdan elinde baklavalarla birinin girmesi gerektiğini hissediyorum, karşı masadaki şeker hastası hamilenin yememesi gerekirken yiyeceğini biliyorum. Zaman yavaşlıyor, boyut soyutlaşıyor ve baklava gelmeden deja vu geçip gidiyor. "Yanlış hatırladım." demek ki diyorum. İşime geri dönüyorum. Aradan beş dakika geçmiyor, kapıdan elinde bir kutu baklavayla biri giriyor. Baklava sevmem ben, istemiyorum, herkes bir tane alıyor, şeker hastası olsa da hamile "Dur ben de yiyeceğim." diyor. O an "Keşke az önce yaşadıklarımı söyleseymişim şimdi efsane olacaktım." diyorum. Yaşadığımı anlatıyorum ama karşımdaki sadece gülümsüyor. Haklı. Doğru zaman ve yerde olduğumuzu tek hisseden bendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...