cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Teşekkürler-! ♥ Fesleğen ♥ !

16 Aralık 2012 Pazar

Teşekkürler

Bu gün çok sevdiğim biri daha "Blogunu okuyorum." dedi. Yine sadece gülümseyerek teşekkür ettim. Aslında bu sadece dışarıdan gözükendi oysa ki ben o sırada ayağa kalkmış sevinç çığlıkları atıyordum... Dışarıda birisi bana blogumu okuduğunu söylediğinde o kadar mutlu oluyorum ki, o an yeterince tepki veremiyorum. 

2010 yılının Mart ayından beri aktif olarak buradayım. Kendimi, içimden geçenleri, dışarıda olmasını istediklerimi paylaşıyorum. Kişisel bir blog olmasına rağmen sizlerle beraber büyüdüm ve belli bir takipçi kitlesine ulaştım. Ekranın başındayken birilerinin okuduğunu, bana vakit ayırdığını ve onun hayatına dokunduğumu düşünerek yazıyorum. Sizlerden gelen her bir yorumla halen daha heyecanlanıyor, her yeni katılımcıyla bir kez daha büyüdüğüm için seviniyorum. Tanımadıklarımın bıraktığı güzel yorumlardan besleniyor ve tanıdıklarımın okuduğunu öğrendiğimde mutluluktan söyleyecek söz bulamıyorum. 

İki yıl önceki teşekkürümden beri uzun zaman geçmiş, sevgili okurlarım bir teşekkürü daha hak ediyor.

Ruhumu, aklımı ve kalbimi sizlere açarken siz de orada olup beni dinlediğiniz için teşekkürler. 

Yazdığım yazıyla ilgili bana cevap veren, yorum yapan, hayatımı oradan takip eden sevgili aileme, beni okuduğunu söyleyerek beni onure eden tanıdıklarıma, sadece yazdıklarım için burada olan herkese teşekkürler... 
İyi ki varsınız...

Sizleri çok seviyor, kıymetli yorumlarınızı beklediğimi hatırlatıyor ve hepinize kucak dolusu çiçekler gönderiyorum...

plndrkn

5 yorum:

  1. :)) Yazılarınız ve güzel çiçekleriniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı yayınladıktan sonra oturmuş bir şeyler boyuyordum, bir anda aklıma yazı geldi, "Kesin Kahve Telvesi yorum bırakır." dedim ve yorumları denetleyeyim dedim, yorumun karşımdaydı... Ben de çok teşekkür ediyorum yorumlarınızla beni yalnız bırakmadığınız için...

      Sil
  2. Başarı emek istiyor sevgili Pelin ve sen 2009 dan beri emek veriyorsun. Hislerini öyle içten aktarıyorsun ki, okurken bizde o hisleri yaşıyoruz :)
    Nice mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel şeyler duyabilmek ne hoş... Çok teşekkür ederim, hep beraber nice yıllara...

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...